Επιστημονική Ευθύνη: ΣΟΦΟΣ ΑΛΙΒΙΖΟΣ
Ακαδημαϊκή Ευθύνη: ΣΟΦΟΣ ΑΛΙΒΙΖΟΣ
Αρχικο Κοστος: 420,00 € (Εκπτώσεις προγράμματος)
| Διδακτική ενότητα 1: Βασικά εργαλεία και τεχνικές αξιολόγησης και βελτίωσης της ποιότητας στην εκπαίδευση | |||
|---|---|---|---|
| Περιγραφή | Η διδακτική ενότητα επικεντρώνεται στην παρουσίαση επτά βασικών εργαλείων και τεχνικών ποιότητας, τα οποία βρίσκουν εφαρμογή στον τομέα της βιομηχανίας, αλλά και στον τομέα των υπηρεσιών, μεταξύ των οποίων και στην εκπαίδευση. Τα εργαλεία αυτά προσφέρουν τη δυνατότητα να εντοπιστούν ευκαιρίες βελτίωσης, διαπιστωμένες αδυναμίες και προτάσεις για την άρση τους. Η πρώτη και η δεύτερη εβδομαδιαία συνεδρία εστιάζουν στην παρουσίαση επτά βασικών εργαλείων μέτρησης, αξιολόγησης και βελτίωσης της ποιότητας των υπηρεσιών εκπαίδευσης. Επίσης, επεξηγούνται τα βασικά δομικά στοιχεία των εργαλείων αυτών, η χρησιμότητά τους για τη διαδικασία βελτίωσης της ποιότητας, καθώς και οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να γίνει η μέτρηση ουσιαστικών παραμέτρων της ποιότητας της εκπαίδευσης με την χρησιμοποίηση των συγκεκριμένων εργαλείων, Τέλος, παρουσιάζονται ενδεικτικά παραδείγματα αξιοποίησης των εργαλείων αυτών για τη μέτρηση και τη βελτίωση της εκπαιδευτικής ποιότητας. Η τρίτη εβδομαδιαία συνεδρία επικεντρώνεται στο θέμα της παρουσίασης τεσσάρων τεχνικών που προτείνονται από τη βιβλιογραφία για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής ποιότητας. Στο πλαίσιο αυτό επεξηγούνται τα βασικά δομικά τους στοιχεία και η χρησιμότητά τους για τη διαδικασία βελτίωσης της ποιότητας, καθώς και οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να γίνει η μέτρηση ουσιαστικών παραμέτρων της ποιότητας της εκπαίδευσης με την χρησιμοποίηση των συγκεκριμένων τεχνικών. Η συνεδρία ολοκληρώνεται με την παρουσίαση ενδεικτικών παραδειγμάτων εφαρμογής των συγκεκριμένων τεχνικών για την αξιολόγηση και τη βελτίωση της ποιότητας της σχολικής εκπαίδευσης Η τέταρτη εβδομαδιαία συνεδρία παρουσιάζει και αναλύει τις βασικές αρχές, το δομικά στοιχεία, τα κριτήρια και τις οδηγίες εφαρμογής της Μελέτης Αστοχίας, ως μεθοδολογίας μέτρησης και αξιολόγησης της ποιότητας των υπηρεσιών εκπαίδευσης μιας εκπαιδευτικής μονάδας ή ενός εκπαιδευτικού οργανισμού με στόχο να εντοπιστούν ευκαιρίες βελτίωσης, διαπιστωμένες αδυναμίες και προτάσεις για την άρση τους.. Η πέμπτη εβδομαδιαία συνεδρία είναι επαναληπτική των τεσσάρων προηγούμενων εβδομαδιαίων συνεδριών. | ||
| Έναρξη | 09/02/2026 | ||
| Λήξη | 15/03/2026 | ||
| Ώρες | 56.00 | ||
| Ακαδημαϊκή Ευθύνη | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΡΑΤΣΑΛΗΣ | ||
| Συνεδρίες | 1 Εργαλεία αξιολόγησης και βελτίωσης της ποιότητας της εκπαίδευσης: Ιστόγραμμα ( Histogram), Διάγραμμα Αιτίας- Αποτελέσματος ( Cause-Effect Diagram) ή Διάγραμμα Ishikawa ή Διάγραμμα Ψαροκόκαλο (Fishbone Diagram), Ανάλυση Pareto ή Διάγραμμα Pareto (Pareto | ||
| 2 Εργαλεία αξιολόγησης και βελτίωσης της ποιότητας της εκπαίδευσης: Φύλλο Ελέγχου ή Έλεγχος Εργασιών (Check Sheet), Διάγραμμα ροής (Flow-Chart), Διάγραμμα διασποράς ή διασκόρπισης (Scatter Diagram), Διάγραμμα ελέγχου (Control Chart). | |||
| 3 Τεχνικές βελτίωσης της ποιότητας της εκπαίδευσης: Τεχνική του «Γιατί,Καταιγισμός ιδεών (Brainstorming), Δήλωση οράματος. | |||
| 4 Μοντέλο Μελέτης των Αποτυχιών-Λαθών και Ανάλυση Αποτελεσμάτων ή Μελέτη Αστοχίας ή Ανάλυση Αποτελέσματος Σφάλματος (Failure Model and Effect Analysis- FMEA). | |||
| 5 Επαναληπτική συνεδρία. | |||
| Διδακτική ενότητα 2: Αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας | |||
|---|---|---|---|
| Περιγραφή | Η διδακτική ενότητα επικεντρώνεται στο εδώ και χρόνια επίκαιρο θέμα της αυτοαξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και της σχολικής μονάδας. Το θέμα αναπτύσσεται σε τέσσερις εβδομαδιαίες συνεδρίες. Η πρώτη είναι εισαγωγική και έχει στόχο τη διευκρίνιση της έννοιας της αυτοαξιολόγησης και την επεξήγηση των παραδοχών που σχετίζονται με αυτή. Επίσης συμπεριλαμβάνεται και η προβληματική αναφορικά με το τι είναι αποτελεσματικό σχολείο και διδασκαλία. Η δεύτερη επικεντρώνεται στην παρουσίαση της διαδικασίας της αυτοαξιολόγησης και πιο συγκεκριμένα επεξηγούνται: α) το πλαίσιο, β) οι δείκτες και γ) οι διαδικασίες αυτοαξιολόγησης. Παράλληλα σκιαγραφείται μια ενδεικτική μορφή οργάνωσης των διαδικασιών αυτοαξιολόγησης. Η τρίτη εβδομαδιαία συνεδρία παρουσιάζει τη διαδικασία που εφαρμόστηκε στην Ελλάδα μαζί με προγράμματα δράσης και μελέτες για τη αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου. Η τέταρτη συγκεκριμενοποιεί τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης στη βάση του μοντέλου European Foundation Quality Management (EFQM). Η πέμπτη εβδομαδιαία συνεδρία είναι επαναληπτική των τεσσάρων προηγούμενων εβδομαδιαίων συνεδριών. | ||
| Έναρξη | 16/03/2026 | ||
| Λήξη | 19/04/2026 | ||
| Ώρες | 56.00 | ||
| Ακαδημαϊκή Ευθύνη | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΡΑΤΣΑΛΗΣ | ||
| Συνεδρίες | 1 Αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου: Εννοιολογική προσέγγιση. Θεωρητικές παραδοχές και διασυνδέσεις. | ||
| 2 Η Αυτοαξιολόγηση -Στόχοι αυτοαξιολόγησης -Πλαίσιο αυτοαξιολόγησης: Βασικά στοιχεία -Κατευθυντήριοι άξονες διαδικασιών αυτοαξιολόγησης -Ο ρόλος του κριτικού φίλου Ενδεικτική μορφή οργάνωσης των διαδικασιών αυτοαξιολόγησης | |||
| 3 Προγράμματα δράσης και μελέτες για την αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου στην Ελλάδα και διεθνώς. | |||
| 4 Η εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης με βάση τις οδηγίες του μοντέλου European Foundation Quality Management (EFQM). | |||
| 5 Επαναληπτική συνεδρία. | |||
| Διδακτική ενότητα 3: Ζητήματα ποιότητας στη σχολική μονάδα | |||
|---|---|---|---|
| Περιγραφή | Η διδακτική ενότητα εστιάζει σε βασικά μεγέθη της εκπαιδευτικής καθημερινότητας που είναι άμεσα συνδεδεμένα με το έργο κάθε εκπαιδευτικού. Η πρώτη εβδομαδιαία συνεδρία επικεντρώνεται στα χαρακτηριστικά της επικοινωνίας, τα οποία θεματοποιούνται στο πλαίσιο των μοντέλων των Schulz και Watzlawick. Η γνώση αυτών καθώς επίσης και των τυπικών ζητημάτων της επικοινωνίας αποτελούν βασική προϋπόθεση για την ανάπτυξη αποτελεσματικής επικοινωνίας και θετικού σχολικού κλίματος. Η δεύτερη εβδομαδιαία συνεδρία εστιάζει στο mentroring ως μέσο/εργαλείο της επαγγελματικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού εντός της σχολικής μονάδας, στη βάση της παραδοχής ότι ο σκοπός κάθε οργανισμού είναι διευκολύνει την διάδοση της άρρητης γνώσης και να βοηθά τα μέλη του οργανισμού να αναπτύσσονται για να κάνουν εξαιρετικά πράγματα πάνω από το μέσο όρο (Drucker 1989). Η τρίτη εβδομαδιαία συνεδρία θεματοποιεί τη διδασκαλία ως βασικό έργο κάθε εκπαιδευτικού. Εδώ παρουσιάζονται τα επιμέρους στοιχεία κάθε διδασκαλίας και αναδεικνύονται οι διαστάσεις της, σύμφωνα με την επισκόπηση των αποτελεσματικών σχολείων. Επίσης παρουσιάζονται εργαλεία παρατήρησης της διδασκαλίας με στόχο την ενδυνάμωση των επιμορφούμενων στην αποτίμηση της ποιότητας της διδασκαλίας. Η τέταρτη εβδομαδιαία συνεδρία αναφέρεται στο σχεδιασμό και την εκπόνηση του διδακτικού σεναρίου, ως αποτέλεσμα του διδακτικού μετασχηματισμού. Εδώ επικεντρώνεται το ενδιαφέρον στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό της διδασκαλίας και στην ικανότητα του εκπαιδευτκού να την αποτυπώσει επί χάρτου. Η θεματική ενότητα ολοκληρώνεται με την παρουσίαση κριτηρίων, βάσει των οποίων μπορεί ο/η εκπαιδευτικός να αξιολογήσει την ποιότητα του εκπαιδευτικού σεναρίου. Η πέμπτη εβδομαδιαία συνεδρία είναι επαναληπτική των τεσσάρων προηγούμενων εβδομαδιαίων συνεδριών. | ||
| Έναρξη | 20/04/2026 | ||
| Λήξη | 24/05/2026 | ||
| Ώρες | 56.00 | ||
| Ακαδημαϊκή Ευθύνη | ΑΛΙΒΙΖΟΣ ΣΟΦΟΣ | ||
| Συνεδρίες | 1 Διαπροσωπικές σχέσεις και επικοινωνία. | ||
| 2 Mentoring ως πλαίσιο επαγγελματική ανάπτυξης. | |||
| 3 Χαρακτηριστικά καλής διδασκαλίας. | |||
| 4 Δομή σεναρίου και κριτήρια αξιολόγησης. | |||
| 5 Επαναληπτική συνεδρία. | |||
| Διδακτική ενότητα 4: Το προφίλ του σύγχρονου επαγγελματία εκπαιδευτικού | |||
|---|---|---|---|
| Περιγραφή | Η διδακτική ενότητα είναι αφιερωμένη στο εκπαιδευτικό ως επαγγελματία για το σχεδιασμό και τη δημιουργία μαθησιακών περιβαλλόντων. Η πρώτη εβδομαδιαία συνεδρία παρουσιάζει την εξέλιξη του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού ως τον 21ο αιώνα Η δεύτερη παραθέτει τα προσόντα του εκπαιδευτικού, όπως αυτά προσεγγίζονται από χώρες της Ευρωπαϊκής ένωσης. Η τρίτη επεξηγεί τις αρμοδιότητες του εκπαιδευτικού ως επαγγελματία, στη βάση της ελληνικής νομοθεσίας. Η τέταρτη σκιαγραφεί τα χαρακτηριστικά του σύγχρονου εκπαιδευτικού και αναδεικνύει τον ρόλο του α) ως σχεδιαστή, β) ως εφευρετικό και γ) ως κριτικό παρατηρητή του έργου του. Η Πέμπτη εβδομαδιαία συνεδρία είναι επαναληπτική των τεσσάρων προηγούμενων εβδομαδιαίων συνεδριών. Η πέμπτη εβδομαδιαία συνεδρία είναι επαναληπτική των τεσσάρων προηγούμενων εβδομαδιαίων συνεδριών. | ||
| Έναρξη | 25/05/2026 | ||
| Λήξη | 28/06/2026 | ||
| Ώρες | 56.00 | ||
| Ακαδημαϊκή Ευθύνη | ΑΛΙΒΙΖΟΣ ΣΟΦΟΣ | ||
| Συνεδρίες | 1 Η πορεία εξέλιξης του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού ως τον 21ο αι. | ||
| 2 Οριοθέτηση των προσόντων του εκπαιδευτικού από το διεθνή χώρο (Αγγλία). | |||
| 3 Οριοθέτηση των προσόντων του εκπαιδευτικού από το διεθνή χώρο ( Γερμανία). | |||
| 4 Τα σύγχρονα χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού ως ειδικού επαγγελματία για τη δημιουργία εμπειριών μάθησης. Η περιγραφή της θέσης εργασίας των εκπαιδευτικών (Job Description) και οι γνώσεις, οι δεξιότητες και οι ικανότητες (Job Specification). | |||
| 5 Επαναληπτική Εβδομάδα | |||
| Διδακτική ενότητα 5: Εξαιρετικά Σενάρια Διδασκαλίας | |||
|---|---|---|---|
| Περιγραφή | Η διδακτική ενότητα είναι αφιερωμένη στα σχέδια διδασκαλίας των εκπαιδευτικών που αξιολογούνται από το σύμβουλο εκπαίδευσης. Η πρώτη εβδομαδιαία συνεδρία παρουσιάζει πληροφορίες για τον τρόπο που γίνεται η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από το 2023 και μετά. Οι καταγραφές έχουν προκύψει από το ΦΕΚ 388 τ. Β΄/27-1-2023. Η δεύτερη παραθέτει ένα πρακτικό αξιολόγησης που περιγράφει δυο σχέδια διδασκαλιών. Το ένα σχέδιο αφορά το μάθημα της Φυσικής της Στ΄ τάξης (Στα ίχνη των οξέων και των βάσεων) και το άλλο αφορά το μάθημα της Γεωγραφίας της Στ΄ τάξης (Τα μεγαλύτερα ποτάμια και οι μεγαλύτερες λίμνες της γης). Η τρίτη καταγράφει το σχέδιο διδασκαλίας για το μάθημα της Ιστορίας της Ε΄ τάξης (Ο Χριστιανισμός γίνεται επίσημη θρησκεία) Η τέταρτη σκιαγραφεί δύο διακριτά σχέδια διδασκαλίας για το μάθημα της Γεωγραφίας της Στ΄ Δημοτικού, τα οποία έχουν συνταχθεί από δύο διαφορετικούς δόκιμους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ 70, στο πλαίσιο της διαδικασίας αξιολόγησής τους. Το πρώτο διδακτικό σχέδιο εστιάζει στη θεματική ενότητα «Ανθρώπινες δραστηριότητες ως παράγοντας μεταβολών στην επιφάνεια της Γης» και το δεύτερο διδακτικό σχέδιο αφορά τη «Γεωγραφική θέση της Ευρώπης» Η πέμπτη εβδομαδιαία συνεδρία είναι επαναληπτική των τεσσάρων προηγούμενων εβδομαδιαίων συνεδριών. | ||
| Έναρξη | 29/06/2026 | ||
| Λήξη | 02/08/2026 | ||
| Ώρες | 56.00 | ||
| Ακαδημαϊκή Ευθύνη | ΑΛΙΒΙΖΟΣ ΣΟΦΟΣ | ||
| Συνεδρίες | 1 Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σύμφωνα με το ΦΕΚ388/27-01-2023 | ||
| 2 Ενδεικτικό πρακτικό αξιολόγησης για το πεδίο Α1 σύμφωνα με το ν. 4823/2021 | |||
| 3 Σχέδιο διδασκαλίας Ιστορίας Ε΄ τάξη: Ο Χριστιανισμός γίνεται επίσημη θρησκεία | |||
| 4 2 Σχέδια διδασκαλίας Γεωγραφίας Στ΄τάξη: Ανθρώπινες δραστηριότητες ως παράγοντας μεταβολών στην επιφάνεια της Γης και Γεωγραφική θέση της Ευρώπης | |||
| 5 Επαναληπτική εβδομάδα. | |||
| Διδακτική ενότητα 6: Εξαιρετικά Σενάρια Διδασκαλίας | |||
|---|---|---|---|
| Περιγραφή | Η διδακτική ενότητα είναι αφιερωμένη στα σχέδια διδασκαλίας των εκπαιδευτικών που αξιολογούνται από το σύμβουλο εκπαίδευσης. Η πρώτη εβδομαδιαία συνεδρία παρουσιάζει δύο διακριτά σχέδια διδασκαλίας για το μάθημα της Γλώσσας της Β΄ τάξης από το ανθολόγιο τα οποία έχουν συνταχθεί από δύο διαφορετικούς δόκιμους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ 70, στο πλαίσιο της διαδικασίας αξιολόγησής τους.(Τα παιχνίδια του αέρα και ο τελευταίος ιππόκαμπος). Η δεύτερη παραθέτει δύο σχέδια διδασκαλίας από το μάθημα της Γλώσσας της Β΄ τάξης (Ένας πιγκουίνος…όχι και τόσο τέλειος(παραμύθι)/Ενότητα 9 σελ.14 ΒΜ β΄ τεύχος Ο κόρακας και η αλεπού/. Η τρίτη καταγράφει τρία σχέδια διδασκαλίας για το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος. Τα δύο είναι της Γ΄ τάξης και το ένα της Β΄ τάξης. Η ελιά της Γ΄ τάξης, Η υγιεινή διατροφή της Γ΄ τάξης, Ο κύκλος του νερού της Β΄ τάξης. Η τέταρτη σκιαγραφεί δύο σχέδια διδασκαλίας ένα για το μάθημα των θρησκευτικών της Γ΄ τάξης Δημοτικού, (Οι τρεις ιεράρχες) και ένα για το μάθημα της ιστορίας της Δ΄ τάξης (Η ναυμαχία της Σαλαμίνας) Το πρώτο διδακτικό σχέδιο εστιάζει στη θεματική ενότητα «Ανθρώπινες δραστηριότητες ως παράγοντας μεταβολών στην επιφάνεια της Γης» και το δεύτερο διδακτικό σχέδιο αφορά τη «Γεωγραφική θέση της Ευρώπης» Η πέμπτη εβδομαδιαία συνεδρία είναι επαναληπτική των τεσσάρων προηγούμενων εβδομαδιαίων συνεδριών. | ||
| Έναρξη | 03/08/2026 | ||
| Λήξη | 06/09/2026 | ||
| Ώρες | 56.00 | ||
| Ακαδημαϊκή Ευθύνη | ΑΛΙΒΙΖΟΣ ΣΟΦΟΣ | ||
| Συνεδρίες | 1 2 Σχέδια διδασκαλίας από το Ανθολόγιο της Β΄ τάξης: Τα παιχνίδια του αέρα και ο τελευταίος ιππόκαμπος | ||
| 2 Εβδομαδιαία Συνεδρία 2 2 Σχέδια διδασκαλίας Γλώσσας Β΄ τάξη Ένας πιγκουίνος…όχι και τόσο τέλειος(παραμύθι) και Ενότητα 9 σελ.14 ΒΜ β΄τεύχος Ο κόρακας και η αλεπού | |||
| 3 3 Σχέδια διδασκαλίας Μελέτης Περιβάλλοντος: Ο κύκλος του νερού της Β΄ τάξης/ Η ελιά της Γ΄ τάξης/ Η υγιεινή διατροφή της Γ΄ τάξης, | |||
| 4 2 σχέδια διδασκαλίας το ένα αφορά τα θρησκευτικά της Γ΄ τάξης: Οι τρεις ιεράρχες και το άλλο το μάθημα της ιστορίας της Δ΄ τάξης : Η ναυμαχία της Σαλαμίνας | |||
| 5 Επαναληπτική εβδομάδα. | |||
| Διδακτική ενότητα 7: Εξαιρετικά Σενάρια Διδασκαλίας | |||
|---|---|---|---|
| Περιγραφή | Η διδακτική ενότητα είναι αφιερωμένη στα σχέδια διδασκαλίας των εκπαιδευτικών που αξιολογούνται από το σύμβουλο εκπαίδευσης. Η πρώτη εβδομαδιαία συνεδρία παρουσιάζει δύο σχέδια διδασκαλίας για το μάθημα της Γλώσσας της Α΄ τάξης τα οποία έχουν συνταχθεί από τον ίδιο εκπαιδευτικό του κλάδου ΠΕ 70, στο πλαίσιο της διαδικασίας αξιολόγησής του. («Καράβια» για να διδακτούν οι μαθητές τη χρήση των διαλυτικών και το δεύτερο σχέδιο πάλι αφορά το μάθημα «Καράβια» για να διδακτούν οι μαθητές τη χρήση λεξιλογίου σχετικό με τα πλοία). Η δεύτερη παραθέτει δύο σχέδια διδασκαλίας από το μάθημα της Γλώσσας της Α΄ τάξης Διδακτικά Σχέδια: «Μαθαίνουμε το Η η – Παιχνίδι και Ανακάλυψη» & «Χάσαμε τη Γάτα, αλλά Βρήκαμε το Χ χ!» Η τρίτη καταγράφει 2 Σχέδια διδασκαλίας Γλώσσας ένα για την Α΄ τάξη «Το σύννεφο έφερε βροχή γράμμα Δδ (Μόνος στο σκοτάδι) και ένα για το Ειδικό σχολείο για να αναγνωρίζουν το γράμμα π μέσα στις λέξεις Η τέταρτη σκιαγραφεί δύο σχέδια διδασκαλίας το ένα στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής της Στ΄ τάξης: «Άλλα θρησκεύματα στην Ελλάδα» και το άλλο για το μάθημα της Φυσικής της Στ΄: «Ο μαγνήτης». Η πέμπτη εβδομαδιαία συνεδρία είναι επαναληπτική των τεσσάρων προηγούμενων εβδομαδιαίων συνεδριών. | ||
| Έναρξη | 07/09/2026 | ||
| Λήξη | 11/10/2026 | ||
| Ώρες | 56.00 | ||
| Ακαδημαϊκή Ευθύνη | ΑΛΙΒΙΖΟΣ ΣΟΦΟΣ | ||
| Συνεδρίες | 1 Σχέδια διδασκαλίας Γλώσσας Α΄ τάξη (Καράβια, Καράβια) | ||
| 2 2 Σχέδια διδασκαλίας Γλώσσας Α΄ τάξη «Μαθαίνουμε το Η η, βγαίνεις και τα φυλάς εσύ!», «Χάσαμε τη γάτα, αλλά ανακαλύψαμε το Χχ» | |||
| 3 2 Σχέδια διδασκαλίας Γλώσσας ένα για την Α΄ τάξη «Το σύννεφο έφερε βροχή γράμμα Δδ (Μόνος στο σκοτάδι) και ένα από το Ειδικό σχολείο για να αναγνωρίζουν το γράμμα π μέσα στις λέξεις | |||
| 4 2 Σχέδια διδασκαλίας το ένα στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής της Στ΄ τάξης: Άλλα θρησκεύματα στην Ελλάδα και το άλλο για το μάθημα της Φυσικής της Στ΄: Ο μαγνήτης. | |||
| 5 Επαναληπτική εβδομάδα. | |||
| Διδακτική ενότητα 8: Τελική Εργασία | |||
|---|---|---|---|
| Περιγραφή | Εκπόνηση τελικής εργασίας, διόρθωση εργασιών και παράδοση | ||
| Έναρξη | 12/10/2026 | ||
| Λήξη | 09/11/2026 | ||
| Ώρες | 28.00 | ||
| Ακαδημαϊκή Ευθύνη | ΑΛΙΒΙΖΟΣ ΣΟΦΟΣ | ||
| Συνεδρίες | 1 Εκπόνηση τελικής εργασίας, διόρθωση εργασιών και παράδοση | ||
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/H ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: ΚΑΣΣΙΜΗ ΜΑΡΙΑ [m.kassimi(at)aegean.gr - Τηλ. 2241099275 6944742972]
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ
GOLEARN ΕΠΕ Κ.Δ.Β.Μ
Υπ.: ΜΑΡΙΑ ΠΟΥΡΗ
Email: info(at)golearn.gr
Website: https://www.golearn.gr/
Τηλ.: 2111113231
Δ/νση: Μαυροκορδάτου 1-3, ΤΚ 10678 Αθήνα