Περιγραφή Προγράμματος
Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος:
Το πιστοποιημένο πρόγραμμα εκπαίδευσης από το ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστημίου Αιγαίου με τίτλο «Πρώιμη παρέμβαση στην ανάπτυξη βρεφών και νηπίων τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης: Ο ρόλος των γονέων και των φροντιστών», συνιστά μια καινοτόμα εκπαίδευση και επιμόρφωση που παρέχει γνώσεις και δεξιότητες στην επιμέλεια και φροντίδα βρεφών, νηπίων και παιδιών (με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες (ε.ε.α./α.)) και συνάμα, μπορεί να αξιοποιηθεί στην Ελληνική (και όχι μόνο) αγορά εργασίας. Οι επιμελητές/τριες κατέχουν έναν ζωτικής σημασίας ρόλο, με διεθνοποιημένη και κοινή αποστολή, που συμβάλλει στην ολόπλευρη ανάπτυξη ενός παιδιού και συνιστά βασικό αρωγό για την αποτελεσματική λειτουργία της οικογένειας.
Στόχος του προγράμματος είναι να επιμορφώσει και να ενισχύσει με γνώσεις και δεξιότητες άτομα που θα εργαστούν ως επιμελητές/τριες βρεφών, νηπίων και παιδιών. Η πρωτοτυπία, αλλά και συνάμα η πρακτική αξία του προγράμματος, έγκειται στο ότι ακολουθεί ένα ολιστικό μοντέλο προσέγγισης με διεπιστημονική κατεύθυνση από τον χώρο της ψυχολογίας, της παιδαγωγικής, της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, της ιατρικής και της κοινωνικής εργασίας. Συνάμα, προσφέρει πολλαπλές γνώσεις, θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις, μεθόδους αντιμετώπισης, καθώς και συμβουλές και οδηγίες για φροντιστές/τριες και γονείς.
Επιπρόσθετα, το πρόγραμμα έχει πολλαπλό χαρακτήρα. Απευθύνεται σε ψυχολόγους, επαγγελματίες υγείας, παιδαγωγούς, νηπιαγωγούς, βρεφονηπιοκόμους, κοινωνικούς λειτουργούς, λογοθεραπευτές/τριες, εργοθεραπευτές/τριες, εκπαιδευτικούς, νοσηλευτές/τριες και σε όσους/ες επιθυμούν να εργαστούν ως επιμελητές/τριες και φροντιστές/τριες βρεφών-νηπίων-παιδιών ή που εργάζονται ήδη και επιθυμούν την προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη μέσα από τον εμπλουτισμό των γνώσεων, δεξιοτήτων και προσόντων τους μέσω της εκπαίδευσης. Παράλληλα, απευθύνεται και σε γονείς προκειμένου να τους ενδυναμώσει με συγκεκριμένα γνωστικά εφόδια που θα τους βοηθήσουν στην ανατροφή του παιδιού, αλλά και στη μετάδοση καταλλήλων γνώσεων προκειμένου να είναι σε θέση να αξιολογήσουν μελλοντικά κάποιον/α υποψήφιο/α επιμελητή/τρια για το παιδί τους ή κάποιον/α παιδαγωγό που θα επιλέξουν για τη διαπαιδαγώγηση και φύλαξη του παιδιού στον ελεύθερο του χρόνο. Οι επιμορφούμενοι/ες, ίσως μελλοντικά, να εργαστούν με βρέφη, νήπια και παιδιά (με και χωρίς ε.ε.α./α.) και να είναι σημαντικοί αρωγοί των εργαζόμενων γονέων, των μονογονέων, των αναδόχων και ιδιαίτερα των μητέρων, για τη φύλαξη των παιδιών τους.
Μαθησιακοί Στόχοι Προγράμματος:
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η επιμορφούμενος/η θα είναι σε θέση:
• Να εξοικειωθεί με τις βασικές αρχές της παιδαγωγικής ψυχολογίας και τον σημαντικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει το περιβάλλον πριν τη γέννηση του παιδιού και κατά τη διάρκεια των πρώτων χρόνων της ζωής του.
• Να γνωρίσει τα αναπτυξιακά ορόσημα που θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν από τους/τις επιμελητές/τριες των παιδιών προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των παιδιών, αλλά και να διευκολύνουν την ανάπτυξή τους.
• Να αναγνωρίζει και να διαχειρίζεται τις δυσκολίες που μπορεί να εμφανιστούν κατά τη βρεφική, νηπιακή και παιδική ηλικία και σχετίζονται με τον αποχωρισμό, τις δυσκολίες συμπεριφοράς, καθώς και τις λειτουργίες αυτορρύθμισης του βρέφους, νηπίου ή παιδιού.
• Να εντρυφήσει στη σημασία του παιχνιδιού, αλλά και των δεσμών που συνάπτει το παιδί με τα πρόσωπα του περιβάλλοντός του.
• Να κατανοήσει τις βασικές αρχές για την υγεία και τη συστηματική ιατρική παρακολούθηση του παιδιού.
• Να αποκτήσει γνώσεις για τη διατροφή στον κύκλο της ζωής, καλύπτοντας ένα ηλικιακό φάσμα 0 έως 12 ετών.
• Να προλαμβάνει και να αντιμετωπίζει τις επείγουσες καταστάσεις, οι οποίες απειλούν τη σωματική ακεραιότητα του βρέφους, του νηπίου και του παιδιού και να αποκτήσει δεξιότητες διαχείρισης και αντιμετώπισής τους.
• Να γνωρίζει τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες βρεφών, νηπίων και παιδιών σε επίπεδο εντοπισμού, κλινικής εικόνας και αντιμετώπισης.
• Να εντρυφήσει στη σημασία της οργάνωσης του φυσικού περιβάλλοντος με στόχο την ενίσχυση του αλληλεπιδραστικού και αυτόνομου παιχνιδιού.
• Να μάθει ποικίλες δραστηριότητες με σκοπό την ψυχοκινητική και γνωστική ανάπτυξη του βρέφους, του νηπίου και του παιδιού.
• Να εμβαθύνει στη χρησιμότητα και λειτουργία του παραμυθιού ως ένα μέσο για την ολιστική ανάπτυξη του βρέφους, νηπίου και παιδιού.
• Να ενστερνιστεί τις σύγχρονες αρχές και θεωρήσεις για τη δομή της οικογένειας και τη δυναμική των σχέσεων των μελών της, την κατανόηση των αναγκών του παιδιού ανάλογα με το αναπτυξιακό του στάδιο και τους τρόπους διαχείρισης συμβάντων που μπορεί να προκύψουν.
• Να μελετήσει τους διάφορους τύπους οικογένειας, καθώς και την επίδραση των πολιτισμικών παραγόντων.
• Να κατέχει βασικές αρχές και πρακτικές συμβουλευτικής υποστήριξης για βοήθεια στο σπίτι και συνεργασίας επιμελητών/τριών και οικογένειας.
• Να προετοιμαστεί ως υποψήφιος/α επαγγελματίας του κλάδου των Επιμελητών/τριών, μέσα από τη δημιουργία βιογραφικού, την κοινωνική και επαγγελματική δικτύωση για στελέχη του κλάδου, την αποτελεσματική επικοινωνία – εμπιστευτικότητα και τη συνέντευξη για εργασία.
Μεθοδολογία Υλοποίησης:
[Online εξ αποστάσεως]
Α) Η διδασκαλία των διδακτικών ενοτήτων του προγράμματος, βασίζεται στην ασύγχρονη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού, το οποίο αναρτάται στην πλατφόρμα ανά εβδομάδα, διατίθεται σε ψηφιακή μορφή. Το προσφερόμενο πρόγραμμα περιέχει 32 θεματικές διαστάσεις που συνδέονται θεματικά μεταξύ τους, α) ξεκινώντας από την θεωρητική προσέγγιση του θέματος, β) παρουσιάζοντας σύντομα βασικές έννοιες και πληροφορίες που σχετίζονται με το θέμα γ) εστιάζοντας στο διδακτικό σχεδιασμό και σε παραδείγματα και πρακτικές για την ενίσχυση της διδασκαλίας σε διαπολιτισμικά περιβάλλοντα.
Για 32 εβδομαδιαίες συνεδρίες έχει εκπονηθεί το ακόλουθο επιμορφωτικό υλικό: 1. Περίγραμμα θεματικής ενότητας, 2. Βασικό κείμενο μελέτης, 3. Ηλεκτρονική παρουσίαση, 4. Οπτικοακουστικό αρχείο mp4, 5. Δραστηριότητες, 6. Περαιτέρω οδηγός μελέτης. Για τις εβδομαδιαίες συνεδρίες θα υλοποιούνται δραστηριότητες της κάθε διδακτικής ενότητας. Θα υλοποιηθεί η τελική εργασία σε μια εβδομάδα.
Β) Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί από απόσταση μέσω Ηλεκτρονικής Μάθησης (e-Learning) 420 ώρες.
Μεθοδολογία αξιολόγησης:
Η διδασκαλία του εκπαιδευτικού προγράμματος εξ αποστάσεως προσφέρει στον εκπαιδευόμενο «αυτονομία», δηλαδή δεν υπάρχει υποχρέωση της φυσικής του παρουσίας σε συγκεκριμένο χώρο και χρόνο.
Εκτιμώμενος φόρτος εργασίας που απαιτείται για το μάθημα (σε ώρες)
Ο συνολικός φόρτος εργασίας για τη θεματική ενότητα μάθημα στο σύνολό της (περίπου 39 εβδομάδες) ανέρχεται στις 420 ώρες, οι οποίες κατανέμονται κατά περίπτωση σε κάθε μια εβδομαδιαία συνεδρία και συμπεριλαμβάνει και τις ώρες ενασχόλησης με μελέτη, μαθησιακές δραστηριότητες, εκπόνηση εργασιών, εξετάσεων, κ.ά. Το πρόγραμμα έχει 420 συνολικές ώρες φόρτου εργασίας που αντιστοιχούν σε 16,8 ECTS.
Ενδεικτική κατανομή του εβδομαδιαίου φόρτου εργασίας για τις 32 εβδομάδες:
● Μελέτη του υλικού επιμόρφωσης, συνολικής διάρκειας 384 ωρών. Για 32 εβδομάδες προβλέπεται φόρτος εργασίας περίπου 12 ωρών την εβδομάδα.
● Για 4 επαναληπτικές διδακτικές ενότητες προβλέπονται τέσσερις εβδομάδες (μετά το πέρας 4 ενοτήτων) όπου εκπονούνται εργασίες και προβλέπεται φόρτος εργασίας περίπου 4 ωρών την εβδομάδα, δηλαδή συνολικής διάρκειας 16 ωρών.
● Κατανομή του εβδομαδιαίου φόρτου εργασίας για τις περίπου 3 ½ τελευταίες εβδομάδες συνολικά 20 ώρες :
o Εκπόνηση 3 τελικών κουΐζ για όλες τις θεματικές ενότητες (περίπου 6,5 ώρες την εβδομάδα).
Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος διατίθεται ανά διδακτική ενότητα. Σε κάθε θεματική ενότητα αναρτώνται οι απαραίτητες ανακοινώσεις. Η κλίμακα βαθμολογίας κυμαίνεται από 0 έως 100%.
Το σύνολο των εργασιών αξιολογούνται ως εξής:
Η συνολική βαθμολογία των εργασιών/ερωτηματολογίων πρέπει να είναι ίση ή να ξεπερνά το 50%.
Σε κάθε διδακτική ενότητα ο εκπαιδευόμενος θα πρέπει να υποβάλλει ηλεκτρονικά τις εργασίες, τηρώντας το χρονοδιάγραμμα που έχει δοθεί από τον εκπαιδευτή του. Η βαθμολογία της ενότητας ανακοινώνεται στον εκπαιδευόμενο στο τέλος κάθε ενότητας του προγράμματος και η τελική βαθμολογία στο τέλος του προγράμματος.
Η χορήγηση του Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης πραγματοποιείται, όταν ο εκπαιδευόμενος λάβει συνολικό βαθμό μεγαλύτερο ή ίσο του 50%. Σε περίπτωση που η συνολική βαθμολογία δεν είναι ίση ή δεν ξεπερνά το 50%, ο εκπαιδευόμενος έχει τη δυνατότητα επανεξέτασης εκπονώντας μια ακόμα εργασία μετά την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας του προγράμματος που θα βαθμολογηθεί με το 100%.
Η βαθμολογία που θα συγκεντρώσει κατά τη διαδικασία επανεξέτασής του είναι και η οριστική για το πρόγραμμα που παρακολούθησε, με την προϋπόθεση ότι ξεπερνά εκείνη που συγκέντρωσε κατά την κανονική διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σε διαφορετική περίπτωση διατηρείται η αρχική βαθμολογία και λαμβάνει μόνο Βεβαίωση Παρακολούθησης της Επιμόρφωσης και όχι το Πιστοποιητικό.
Ελάχιστα Προσόντα Υποψηφίων:
Απολυτήριο Λυκείου
Περιγραφή Προγράμματος
Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος:
Το πιστοποιημένο πρόγραμμα εκπαίδευσης από το ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστημίου Αιγαίου με τίτλο «Πρώιμη παρέμβαση στην ανάπτυξη βρεφών και νηπίων τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης: Ο ρόλος των γονέων και των φροντιστών», συνιστά μια καινοτόμα εκπαίδευση και επιμόρφωση που παρέχει γνώσεις και δεξιότητες στην επιμέλεια και φροντίδα βρεφών, νηπίων και παιδιών (με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες (ε.ε.α./α.)) και συνάμα, μπορεί να αξιοποιηθεί στην Ελληνική (και όχι μόνο) αγορά εργασίας. Οι επιμελητές/τριες κατέχουν έναν ζωτικής σημασίας ρόλο, με διεθνοποιημένη και κοινή αποστολή, που συμβάλλει στην ολόπλευρη ανάπτυξη ενός παιδιού και συνιστά βασικό αρωγό για την αποτελεσματική λειτουργία της οικογένειας.
Στόχος του προγράμματος είναι να επιμορφώσει και να ενισχύσει με γνώσεις και δεξιότητες άτομα που θα εργαστούν ως επιμελητές/τριες βρεφών, νηπίων και παιδιών. Η πρωτοτυπία, αλλά και συνάμα η πρακτική αξία του προγράμματος, έγκειται στο ότι ακολουθεί ένα ολιστικό μοντέλο προσέγγισης με διεπιστημονική κατεύθυνση από τον χώρο της ψυχολογίας, της παιδαγωγικής, της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, της ιατρικής και της κοινωνικής εργασίας. Συνάμα, προσφέρει πολλαπλές γνώσεις, θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις, μεθόδους αντιμετώπισης, καθώς και συμβουλές και οδηγίες για φροντιστές/τριες και γονείς.
Επιπρόσθετα, το πρόγραμμα έχει πολλαπλό χαρακτήρα. Απευθύνεται σε ψυχολόγους, επαγγελματίες υγείας, παιδαγωγούς, νηπιαγωγούς, βρεφονηπιοκόμους, κοινωνικούς λειτουργούς, λογοθεραπευτές/τριες, εργοθεραπευτές/τριες, εκπαιδευτικούς, νοσηλευτές/τριες και σε όσους/ες επιθυμούν να εργαστούν ως επιμελητές/τριες και φροντιστές/τριες βρεφών-νηπίων-παιδιών ή που εργάζονται ήδη και επιθυμούν την προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη μέσα από τον εμπλουτισμό των γνώσεων, δεξιοτήτων και προσόντων τους μέσω της εκπαίδευσης. Παράλληλα, απευθύνεται και σε γονείς προκειμένου να τους ενδυναμώσει με συγκεκριμένα γνωστικά εφόδια που θα τους βοηθήσουν στην ανατροφή του παιδιού, αλλά και στη μετάδοση καταλλήλων γνώσεων προκειμένου να είναι σε θέση να αξιολογήσουν μελλοντικά κάποιον/α υποψήφιο/α επιμελητή/τρια για το παιδί τους ή κάποιον/α παιδαγωγό που θα επιλέξουν για τη διαπαιδαγώγηση και φύλαξη του παιδιού στον ελεύθερο του χρόνο. Οι επιμορφούμενοι/ες, ίσως μελλοντικά, να εργαστούν με βρέφη, νήπια και παιδιά (με και χωρίς ε.ε.α./α.) και να είναι σημαντικοί αρωγοί των εργαζόμενων γονέων, των μονογονέων, των αναδόχων και ιδιαίτερα των μητέρων, για τη φύλαξη των παιδιών τους.
Μαθησιακοί Στόχοι Προγράμματος:
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η επιμορφούμενος/η θα είναι σε θέση:
• Να εξοικειωθεί με τις βασικές αρχές της παιδαγωγικής ψυχολογίας και τον σημαντικό ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει το περιβάλλον πριν τη γέννηση του παιδιού και κατά τη διάρκεια των πρώτων χρόνων της ζωής του.
• Να γνωρίσει τα αναπτυξιακά ορόσημα που θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν από τους/τις επιμελητές/τριες των παιδιών προκειμένου να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των παιδιών, αλλά και να διευκολύνουν την ανάπτυξή τους.
• Να αναγνωρίζει και να διαχειρίζεται τις δυσκολίες που μπορεί να εμφανιστούν κατά τη βρεφική, νηπιακή και παιδική ηλικία και σχετίζονται με τον αποχωρισμό, τις δυσκολίες συμπεριφοράς, καθώς και τις λειτουργίες αυτορρύθμισης του βρέφους, νηπίου ή παιδιού.
• Να εντρυφήσει στη σημασία του παιχνιδιού, αλλά και των δεσμών που συνάπτει το παιδί με τα πρόσωπα του περιβάλλοντός του.
• Να κατανοήσει τις βασικές αρχές για την υγεία και τη συστηματική ιατρική παρακολούθηση του παιδιού.
• Να αποκτήσει γνώσεις για τη διατροφή στον κύκλο της ζωής, καλύπτοντας ένα ηλικιακό φάσμα 0 έως 12 ετών.
• Να προλαμβάνει και να αντιμετωπίζει τις επείγουσες καταστάσεις, οι οποίες απειλούν τη σωματική ακεραιότητα του βρέφους, του νηπίου και του παιδιού και να αποκτήσει δεξιότητες διαχείρισης και αντιμετώπισής τους.
• Να γνωρίζει τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες βρεφών, νηπίων και παιδιών σε επίπεδο εντοπισμού, κλινικής εικόνας και αντιμετώπισης.
• Να εντρυφήσει στη σημασία της οργάνωσης του φυσικού περιβάλλοντος με στόχο την ενίσχυση του αλληλεπιδραστικού και αυτόνομου παιχνιδιού.
• Να μάθει ποικίλες δραστηριότητες με σκοπό την ψυχοκινητική και γνωστική ανάπτυξη του βρέφους, του νηπίου και του παιδιού.
• Να εμβαθύνει στη χρησιμότητα και λειτουργία του παραμυθιού ως ένα μέσο για την ολιστική ανάπτυξη του βρέφους, νηπίου και παιδιού.
• Να ενστερνιστεί τις σύγχρονες αρχές και θεωρήσεις για τη δομή της οικογένειας και τη δυναμική των σχέσεων των μελών της, την κατανόηση των αναγκών του παιδιού ανάλογα με το αναπτυξιακό του στάδιο και τους τρόπους διαχείρισης συμβάντων που μπορεί να προκύψουν.
• Να μελετήσει τους διάφορους τύπους οικογένειας, καθώς και την επίδραση των πολιτισμικών παραγόντων.
• Να κατέχει βασικές αρχές και πρακτικές συμβουλευτικής υποστήριξης για βοήθεια στο σπίτι και συνεργασίας επιμελητών/τριών και οικογένειας.
• Να προετοιμαστεί ως υποψήφιος/α επαγγελματίας του κλάδου των Επιμελητών/τριών, μέσα από τη δημιουργία βιογραφικού, την κοινωνική και επαγγελματική δικτύωση για στελέχη του κλάδου, την αποτελεσματική επικοινωνία – εμπιστευτικότητα και τη συνέντευξη για εργασία.
[Online εξ αποστάσεως]
Α) Η διδασκαλία των διδακτικών ενοτήτων του προγράμματος, βασίζεται στην ασύγχρονη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού, το οποίο αναρτάται στην πλατφόρμα ανά εβδομάδα, διατίθεται σε ψηφιακή μορφή. Το προσφερόμενο πρόγραμμα περιέχει 32 θεματικές διαστάσεις που συνδέονται θεματικά μεταξύ τους, α) ξεκινώντας από την θεωρητική προσέγγιση του θέματος, β) παρουσιάζοντας σύντομα βασικές έννοιες και πληροφορίες που σχετίζονται με το θέμα γ) εστιάζοντας στο διδακτικό σχεδιασμό και σε παραδείγματα και πρακτικές για την ενίσχυση της διδασκαλίας σε διαπολιτισμικά περιβάλλοντα.
Για 32 εβδομαδιαίες συνεδρίες έχει εκπονηθεί το ακόλουθο επιμορφωτικό υλικό: 1. Περίγραμμα θεματικής ενότητας, 2. Βασικό κείμενο μελέτης, 3. Ηλεκτρονική παρουσίαση, 4. Οπτικοακουστικό αρχείο mp4, 5. Δραστηριότητες, 6. Περαιτέρω οδηγός μελέτης. Για τις εβδομαδιαίες συνεδρίες θα υλοποιούνται δραστηριότητες της κάθε διδακτικής ενότητας. Θα υλοποιηθεί η τελική εργασία σε μια εβδομάδα.
Β) Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί από απόσταση μέσω Ηλεκτρονικής Μάθησης (e-Learning) 420 ώρες.
Μεθοδολογία αξιολόγησης:
Η διδασκαλία του εκπαιδευτικού προγράμματος εξ αποστάσεως προσφέρει στον εκπαιδευόμενο «αυτονομία», δηλαδή δεν υπάρχει υποχρέωση της φυσικής του παρουσίας σε συγκεκριμένο χώρο και χρόνο.
Εκτιμώμενος φόρτος εργασίας που απαιτείται για το μάθημα (σε ώρες)
Ο συνολικός φόρτος εργασίας για τη θεματική ενότητα μάθημα στο σύνολό της (περίπου 39 εβδομάδες) ανέρχεται στις 420 ώρες, οι οποίες κατανέμονται κατά περίπτωση σε κάθε μια εβδομαδιαία συνεδρία και συμπεριλαμβάνει και τις ώρες ενασχόλησης με μελέτη, μαθησιακές δραστηριότητες, εκπόνηση εργασιών, εξετάσεων, κ.ά. Το πρόγραμμα έχει 420 συνολικές ώρες φόρτου εργασίας που αντιστοιχούν σε 16,8 ECTS.
Ενδεικτική κατανομή του εβδομαδιαίου φόρτου εργασίας για τις 32 εβδομάδες:
● Μελέτη του υλικού επιμόρφωσης, συνολικής διάρκειας 384 ωρών. Για 32 εβδομάδες προβλέπεται φόρτος εργασίας περίπου 12 ωρών την εβδομάδα.
● Για 4 επαναληπτικές διδακτικές ενότητες προβλέπονται τέσσερις εβδομάδες (μετά το πέρας 4 ενοτήτων) όπου εκπονούνται εργασίες και προβλέπεται φόρτος εργασίας περίπου 4 ωρών την εβδομάδα, δηλαδή συνολικής διάρκειας 16 ωρών.
● Κατανομή του εβδομαδιαίου φόρτου εργασίας για τις περίπου 3 ½ τελευταίες εβδομάδες συνολικά 20 ώρες :
o Εκπόνηση 3 τελικών κουΐζ για όλες τις θεματικές ενότητες (περίπου 6,5 ώρες την εβδομάδα).
Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος διατίθεται ανά διδακτική ενότητα. Σε κάθε θεματική ενότητα αναρτώνται οι απαραίτητες ανακοινώσεις. Η κλίμακα βαθμολογίας κυμαίνεται από 0 έως 100%.
Το σύνολο των εργασιών αξιολογούνται ως εξής:
Η συνολική βαθμολογία των εργασιών/ερωτηματολογίων πρέπει να είναι ίση ή να ξεπερνά το 50%.
Σε κάθε διδακτική ενότητα ο εκπαιδευόμενος θα πρέπει να υποβάλλει ηλεκτρονικά τις εργασίες, τηρώντας το χρονοδιάγραμμα που έχει δοθεί από τον εκπαιδευτή του. Η βαθμολογία της ενότητας ανακοινώνεται στον εκπαιδευόμενο στο τέλος κάθε ενότητας του προγράμματος και η τελική βαθμολογία στο τέλος του προγράμματος.
Η χορήγηση του Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης πραγματοποιείται, όταν ο εκπαιδευόμενος λάβει συνολικό βαθμό μεγαλύτερο ή ίσο του 50%. Σε περίπτωση που η συνολική βαθμολογία δεν είναι ίση ή δεν ξεπερνά το 50%, ο εκπαιδευόμενος έχει τη δυνατότητα επανεξέτασης εκπονώντας μια ακόμα εργασία μετά την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας του προγράμματος που θα βαθμολογηθεί με το 100%.
Η βαθμολογία που θα συγκεντρώσει κατά τη διαδικασία επανεξέτασής του είναι και η οριστική για το πρόγραμμα που παρακολούθησε, με την προϋπόθεση ότι ξεπερνά εκείνη που συγκέντρωσε κατά την κανονική διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σε διαφορετική περίπτωση διατηρείται η αρχική βαθμολογία και λαμβάνει μόνο Βεβαίωση Παρακολούθησης της Επιμόρφωσης και όχι το Πιστοποιητικό.
Ελάχιστα Προσόντα Υποψηφίων:
Απολυτήριο Λυκείου