Περιγραφή Προγράμματος
Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος:
Το οπτικοακουστικό περιεχόμενο αποτελεί μια δυναμική διάσταση στον κόσμο της εκπαίδευσης, προσφέροντας μια πλούσια παλέτα δυνατοτήτων για την ενίσχυση της διδασκαλίας και της μάθησης. Αυτό το επιμορφωτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να δώσει στους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να αξιοποιήσουν πλήρως το βίντεο στο εκπαιδευτικό περιβάλλον.
1. Βίντεο στην Εκπαίδευση: Εισαγωγή στη σημασία και τον ρόλο του βίντεο στην εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς και στις βασικές αρχές της αποτελεσματικής χρήσης του.
2. Είδη βίντεο για την εκπαίδευση και στην Ειδική Αγωγή: Παρουσίαση των διαφορετικών ειδών βίντεο που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο εκπαιδευτικό πλαίσιο, με ιδιαίτερη έμφαση στην εφαρμογή τους στην Ειδική Αγωγή.
3. Μέθοδοι αξιοποίησης των βίντεο στην τάξη: Εκπαίδευση στις τεχνικές και μεθόδους για την ενσωμάτωση του βίντεο στη διδακτική πρακτική και την ενίσχυση της διαδραστικότητας και εμπλοκής των μαθητών.
4. Κριτική προσέγγιση για την κατανόηση και ανάλυση οπτικοακουστικού περιεχομένου: Ανάπτυξη των δεξιοτήτων κριτικής σκέψης για την ανάλυση και κατανόηση του βίντεο περιεχομένου, καθώς και την αξιολόγηση ψευδών περιεχομένων.
5. Δημιουργική παραγωγή εκπαιδευτικού βίντεο: Εκμάθηση των βασικών αρχών και τεχνικών για την παραγωγή πρωτότυπου εκπαιδευτικού βίντεο, με στόχο την ενίσχυση της διδασκαλίας και την εμβάθυνση της μάθησης.
6. Δημιουργία μαθητικών project για τη μάθηση μέσω βίντεο: Ανάπτυξη προτάσεων για τη συμμετοχή των μαθητών στη δημιουργία βίντεο πρότζεκτ, προωθώντας τη δημιουργική έκφραση και την ενεργή μάθηση.
7. Δημιουργία διαδραστικού βίντεο: Εξερεύνηση των τεχνολογιών και μεθόδων για τη δημιουργία διαδραστικών βίντεο που ενθαρρύνουν την ενεργή συμμετοχή των μαθητών και την προσαρμοσμένη μάθηση.
8. Λογισμικά και πρακτικές δημιουργίας βίντεο: Παρουσίαση των διαθέσιμων εργαλείων και λογισμικών για τη δημιουργία και επεξεργασία βίντεο, καθώς και βέλτιστες πρακτικές για την αποδοτική χρήση τους.
9. Τεχνητή Νοημοσύνη για τη δημιουργία και επεξεργασία Βίντεο: Εξετάζει πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να ενισχύσει την παραγωγή και επεξεργασία βίντεο, προσφέροντας προηγμένες δυνατότητες για τη δημιουργία ποιοτικού και διδακτικά αποτελεσματικού περιεχομένου.
10. Λογισμικά επεξεργασίας και βίντεο: Κατάδυση στα εργαλεία και τεχνικές επεξεργασίας βίντεο που διατίθενται στους εκπαιδευτικούς, με έμφαση στην επιλογή του κατάλληλου λογισμικού ανάλογα με τις ανάγκες του μαθήματος και την προσβασιμότητα του υλικού. Παρέχει μια κατανόηση των δυνατοτήτων που προσφέρει το κάθε εργαλείο, καθώς και των βασικών αρχών για τη δημιουργία επαγγελματικά επεξεργασμένου βίντεο περιεχομένου. Επίσης, θα εστιάσει στην εκμάθηση τεχνικών για τη βελτιστοποίηση της ποιότητας του τελικού προϊόντος, περιλαμβάνοντας τη διόρθωση χρώματος, την εφαρμογή ειδικών εφέ και τη βελτίωση του ήχου, καθιστώντας το βίντεο πιο ελκυστικό και παιδαγωγικά αποδοτικό.
Μαθησιακοί Στόχοι Προγράμματος:
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η επιμορφούμενος/η θα είναι σε θέση :
Ι. Όσον αφορά στο γνωστικό πεδίο θα είναι σε θέση:
1. Να κατανοήσουν τους εκπαιδευτικούς την αξία και τον ρόλο των βίντεο στη σύγχρονη εκπαίδευση, συμπεριλαμβανομένων των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών.
2. Να αποκτήσουν θεωρητικές γνώσεις σχετικά με τα διάφορα είδη βίντεο που εφαρμόζονται στην εκπαίδευση και την ειδική αγωγή.
3. Να κατανοούν τις μεθόδους αξιοποίησης των βίντεο στο εκπαιδευτικό περιβάλλον για την ενίσχυση της μάθησης και της διδασκαλίας.
4. Να εξοικειωθούν με τις αρχές κριτικής ανάλυσης οπτικοακουστικού περιεχομένου, αναγνωρίζοντας την εκπαιδευτική αξία και τα πιθανά μηνύματα που μεταφέρει.
ΙΙ. Όσον αφορά στις δεξιότητες θα είναι ικανός:
5. Να αναπτύξουν την ικανότητα δημιουργίας και επεξεργασίας εκπαιδευτικών βίντεο, χρησιμοποιώντας διάφορα λογισμικά και τεχνολογίες.
6. Να εξασκηθούν στη σχεδίαση και υλοποίηση διαδραστικών βίντεο που προάγουν την ενεργητική μάθηση και την αλληλεπίδραση.
7. Να αναπτύξουν τεχνικές δεξιότητες για την αποτελεσματική χρήση τεχνητής νοημοσύνης στην δημιουργία και επεξεργασία βίντεο.
ΙΙΙ. Όσον αφορά στην ανάπτυξη θετικών στάσεων θα είναι σε θέση να επιτυγχάνει:
1. Αναγνώριση της Σημασίας του Βίντεο στην Εκπαίδευση: Να αναπτύξουν οι εκπαιδευτικοί μια θετική στάση απέναντι στη χρήση βίντεο στην εκπαίδευση, αναγνωρίζοντας το ως ένα ισχυρό εργαλείο για την ενίσχυση της μάθησης και την προσβασιμότητα της γνώσης.
2. Εκτίμηση για τη Διαφορετικότητα των Εκπαιδευτικών Βίντεο: Να καλλιεργηθεί μια θετική στάση απέναντι στην ποικιλομορφία των εκπαιδευτικών βίντεο, συμπεριλαμβανομένων αυτών που σχετίζονται με την ειδική αγωγή, αναγνωρίζοντας την αξία τους στην υποστήριξη διαφορετικών στυλ μάθησης και αναγκών.
3. Υιοθέτηση Καινοτόμων Μεθόδων Διδασκαλίας: Να αναπτυχθεί μια θετική στάση προς την εξερεύνηση και υιοθέτηση καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας μέσω της αξιοποίησης των βίντεο στην τάξη, αναγνωρίζοντας την προστιθέμενη αξία τους στην εκπαίδευση.
4. Προώθηση της Κριτικής Σκέψης: Ενθάρρυνση μιας θετικής στάσης προς την κριτική σκέψη και ανάλυση οπτικοακουστικού περιεχομένου, προκειμένου οι μαθητές να αναπτύξουν καλύτερη κατανόηση και αξιολόγηση των πληροφοριών που λαμβάνουν.
Μεθοδολογία Υλοποίησης:
Μεθοδολογία αξιολόγησης:
Η διδασκαλία του εκπαιδευτικού προγράμματος εξ αποστάσεως προσφέρει στον εκπαιδευόμενο «αυτονομία», δηλαδή δεν υπάρχει υποχρέωση της φυσικής του παρουσίας σε συγκεκριμένο χώρο και χρόνο.
Εκτιμώμενος φόρτος εργασίας που απαιτείται για το μάθημα (σε ώρες)
Ο συνολικός φόρτος εργασίας για τη θεματική ενότητα μάθημα στο σύνολό της (40 εβδομάδες και 1 μέρα) ανέρχεται στις 480 ώρες, οι οποίες κατανέμονται κατά περίπτωση σε κάθε μια εβδομαδιαία συνεδρία και συμπεριλαμβάνει και τις ώρες ενασχόλησης με μελέτη, μαθησιακές δραστηριότητες, εκπόνηση εργασιών, εξετάσεων, κ.ά. Το πρόγραμμα έχει 420 συνολικές ώρες φόρτου εργασίας που αντιστοιχούν σε 480 : 25= 19,2 ECTS
Ενδεικτική κατανομή του εβδομαδιαίου φόρτου εργασίας για τις 40 εβδομάδες:
● Μελέτη του υλικού επιμόρφωσης, συνολικής διάρκειας 480 ωρών. Για 40 εβδομάδες προβλέπεται φόρτος εργασίας περίπου 12 ωρών την εβδομάδα. Η μελέτη αυτή απαιτεί, οι επιμορφούμενοι για κάθε ενότητα να:
o πλοηγηθούν στα ενημερωτικά μιντιακά στοιχεία, να μελετήσουν το εισαγωγικό PowerPoint και να ακούσουν το οπτικοακουστικό αρχείο(περίπου 2 ώρες)
o μελετήσουν τις πηγές (περίπου 2 ώρες)
o μελετήσουν τον οδηγό και το βασικό κείμενο μελέτης κάθε εβδομαδιαίας συνεδρίας (περίπου 6 ώρες)
o εκπονήσουν μια τελική εργασία για την κάθε ενότητα, (περίπου 2 ώρες).
● Για 7 επαναληπτικές διδακτικές ενότητες προβλέπονται επτά εβδομάδες (μετά το πέρας της κάθε ενότητας) όπου εκπονούνται εργασίες και προβλέπεται φόρτος εργασίας περίπου 4 ωρών την εβδομάδα, δηλαδή συνολικής διάρκειας 28 ωρών. Υλοποιούνται δραστηριότητες για την κάθε ενότητα μετά το τέλος της και για μια εβδομάδα, δηλαδή:
o Εκπονούν 1 εργασία την εβδομάδα (περίπου 4 ώρες),
10 Δ.Ε. με 40 εβ. συνεδρίες επί 12 ώρες= 480 ώρες
Συνολικός φόρτο: 480 ώρες
Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος διατίθεται ανά διδακτική ενότητα. Σε κάθε θεματική ενότητα αναρτώνται οι απαραίτητες ανακοινώσεις. Η κλίμακα βαθμολογίας κυμαίνεται από 0 έως 100%.
Το σύνολο των εργασιών αξιολογούνται ως εξής:
Η συνολική βαθμολογία των εργασιών/ερωτηματολογίων πρέπει να είναι ίση ή να ξεπερνά το 50%.
Σε κάθε διδακτική ενότητα ο εκπαιδευόμενος θα πρέπει να υποβάλλει ηλεκτρονικά τις εργασίες, τηρώντας το χρονοδιάγραμμα που έχει δοθεί από τον εκπαιδευτή του. Η βαθμολογία της ενότητας ανακοινώνεται στον εκπαιδευόμενο στο τέλος κάθε ενότητας του προγράμματος και η τελική βαθμολογία στο τέλος του προγράμματος.
Η χορήγηση του Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης πραγματοποιείται, όταν ο εκπαιδευόμενος λάβει συνολικό βαθμό μεγαλύτερο ή ίσο του 50%. Σε περίπτωση που η συνολική βαθμολογία δεν είναι ίση ή δεν ξεπερνά το 50%, ο εκπαιδευόμενος έχει τη δυνατότητα επανεξέτασης εκπονώντας μια ακόμα εργασία μετά την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας του προγράμματος που θα βαθμολογηθεί με το 100%.
Η βαθμολογία που θα συγκεντρώσει κατά τη διαδικασία επανεξέτασής του είναι και η οριστική για το πρόγραμμα που παρακολούθησε, με την προϋπόθεση ότι ξεπερνά εκείνη που συγκέντρωσε κατά την κανονική διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σε διαφορετική περίπτωση διατηρείται η αρχική βαθμολογία και λαμβάνει μόνο Βεβαίωση Παρακολούθησης της Επιμόρφωσης και όχι το Πιστοποιητικό.
Ελάχιστα Προσόντα Υποψηφίων:
Απολυτήριο Λυκείου
Περιγραφή Προγράμματος
Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος:
Το οπτικοακουστικό περιεχόμενο αποτελεί μια δυναμική διάσταση στον κόσμο της εκπαίδευσης, προσφέροντας μια πλούσια παλέτα δυνατοτήτων για την ενίσχυση της διδασκαλίας και της μάθησης. Αυτό το επιμορφωτικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να δώσει στους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να αξιοποιήσουν πλήρως το βίντεο στο εκπαιδευτικό περιβάλλον.
1. Βίντεο στην Εκπαίδευση: Εισαγωγή στη σημασία και τον ρόλο του βίντεο στην εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς και στις βασικές αρχές της αποτελεσματικής χρήσης του.
2. Είδη βίντεο για την εκπαίδευση και στην Ειδική Αγωγή: Παρουσίαση των διαφορετικών ειδών βίντεο που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο εκπαιδευτικό πλαίσιο, με ιδιαίτερη έμφαση στην εφαρμογή τους στην Ειδική Αγωγή.
3. Μέθοδοι αξιοποίησης των βίντεο στην τάξη: Εκπαίδευση στις τεχνικές και μεθόδους για την ενσωμάτωση του βίντεο στη διδακτική πρακτική και την ενίσχυση της διαδραστικότητας και εμπλοκής των μαθητών.
4. Κριτική προσέγγιση για την κατανόηση και ανάλυση οπτικοακουστικού περιεχομένου: Ανάπτυξη των δεξιοτήτων κριτικής σκέψης για την ανάλυση και κατανόηση του βίντεο περιεχομένου, καθώς και την αξιολόγηση ψευδών περιεχομένων.
5. Δημιουργική παραγωγή εκπαιδευτικού βίντεο: Εκμάθηση των βασικών αρχών και τεχνικών για την παραγωγή πρωτότυπου εκπαιδευτικού βίντεο, με στόχο την ενίσχυση της διδασκαλίας και την εμβάθυνση της μάθησης.
6. Δημιουργία μαθητικών project για τη μάθηση μέσω βίντεο: Ανάπτυξη προτάσεων για τη συμμετοχή των μαθητών στη δημιουργία βίντεο πρότζεκτ, προωθώντας τη δημιουργική έκφραση και την ενεργή μάθηση.
7. Δημιουργία διαδραστικού βίντεο: Εξερεύνηση των τεχνολογιών και μεθόδων για τη δημιουργία διαδραστικών βίντεο που ενθαρρύνουν την ενεργή συμμετοχή των μαθητών και την προσαρμοσμένη μάθηση.
8. Λογισμικά και πρακτικές δημιουργίας βίντεο: Παρουσίαση των διαθέσιμων εργαλείων και λογισμικών για τη δημιουργία και επεξεργασία βίντεο, καθώς και βέλτιστες πρακτικές για την αποδοτική χρήση τους.
9. Τεχνητή Νοημοσύνη για τη δημιουργία και επεξεργασία Βίντεο: Εξετάζει πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να ενισχύσει την παραγωγή και επεξεργασία βίντεο, προσφέροντας προηγμένες δυνατότητες για τη δημιουργία ποιοτικού και διδακτικά αποτελεσματικού περιεχομένου.
10. Λογισμικά επεξεργασίας και βίντεο: Κατάδυση στα εργαλεία και τεχνικές επεξεργασίας βίντεο που διατίθενται στους εκπαιδευτικούς, με έμφαση στην επιλογή του κατάλληλου λογισμικού ανάλογα με τις ανάγκες του μαθήματος και την προσβασιμότητα του υλικού. Παρέχει μια κατανόηση των δυνατοτήτων που προσφέρει το κάθε εργαλείο, καθώς και των βασικών αρχών για τη δημιουργία επαγγελματικά επεξεργασμένου βίντεο περιεχομένου. Επίσης, θα εστιάσει στην εκμάθηση τεχνικών για τη βελτιστοποίηση της ποιότητας του τελικού προϊόντος, περιλαμβάνοντας τη διόρθωση χρώματος, την εφαρμογή ειδικών εφέ και τη βελτίωση του ήχου, καθιστώντας το βίντεο πιο ελκυστικό και παιδαγωγικά αποδοτικό.
Μαθησιακοί Στόχοι Προγράμματος:
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η επιμορφούμενος/η θα είναι σε θέση :
Ι. Όσον αφορά στο γνωστικό πεδίο θα είναι σε θέση:
1. Να κατανοήσουν τους εκπαιδευτικούς την αξία και τον ρόλο των βίντεο στη σύγχρονη εκπαίδευση, συμπεριλαμβανομένων των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών.
2. Να αποκτήσουν θεωρητικές γνώσεις σχετικά με τα διάφορα είδη βίντεο που εφαρμόζονται στην εκπαίδευση και την ειδική αγωγή.
3. Να κατανοούν τις μεθόδους αξιοποίησης των βίντεο στο εκπαιδευτικό περιβάλλον για την ενίσχυση της μάθησης και της διδασκαλίας.
4. Να εξοικειωθούν με τις αρχές κριτικής ανάλυσης οπτικοακουστικού περιεχομένου, αναγνωρίζοντας την εκπαιδευτική αξία και τα πιθανά μηνύματα που μεταφέρει.
ΙΙ. Όσον αφορά στις δεξιότητες θα είναι ικανός:
5. Να αναπτύξουν την ικανότητα δημιουργίας και επεξεργασίας εκπαιδευτικών βίντεο, χρησιμοποιώντας διάφορα λογισμικά και τεχνολογίες.
6. Να εξασκηθούν στη σχεδίαση και υλοποίηση διαδραστικών βίντεο που προάγουν την ενεργητική μάθηση και την αλληλεπίδραση.
7. Να αναπτύξουν τεχνικές δεξιότητες για την αποτελεσματική χρήση τεχνητής νοημοσύνης στην δημιουργία και επεξεργασία βίντεο.
ΙΙΙ. Όσον αφορά στην ανάπτυξη θετικών στάσεων θα είναι σε θέση να επιτυγχάνει:
1. Αναγνώριση της Σημασίας του Βίντεο στην Εκπαίδευση: Να αναπτύξουν οι εκπαιδευτικοί μια θετική στάση απέναντι στη χρήση βίντεο στην εκπαίδευση, αναγνωρίζοντας το ως ένα ισχυρό εργαλείο για την ενίσχυση της μάθησης και την προσβασιμότητα της γνώσης.
2. Εκτίμηση για τη Διαφορετικότητα των Εκπαιδευτικών Βίντεο: Να καλλιεργηθεί μια θετική στάση απέναντι στην ποικιλομορφία των εκπαιδευτικών βίντεο, συμπεριλαμβανομένων αυτών που σχετίζονται με την ειδική αγωγή, αναγνωρίζοντας την αξία τους στην υποστήριξη διαφορετικών στυλ μάθησης και αναγκών.
3. Υιοθέτηση Καινοτόμων Μεθόδων Διδασκαλίας: Να αναπτυχθεί μια θετική στάση προς την εξερεύνηση και υιοθέτηση καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας μέσω της αξιοποίησης των βίντεο στην τάξη, αναγνωρίζοντας την προστιθέμενη αξία τους στην εκπαίδευση.
4. Προώθηση της Κριτικής Σκέψης: Ενθάρρυνση μιας θετικής στάσης προς την κριτική σκέψη και ανάλυση οπτικοακουστικού περιεχομένου, προκειμένου οι μαθητές να αναπτύξουν καλύτερη κατανόηση και αξιολόγηση των πληροφοριών που λαμβάνουν.
Μεθοδολογία αξιολόγησης:
Η διδασκαλία του εκπαιδευτικού προγράμματος εξ αποστάσεως προσφέρει στον εκπαιδευόμενο «αυτονομία», δηλαδή δεν υπάρχει υποχρέωση της φυσικής του παρουσίας σε συγκεκριμένο χώρο και χρόνο.
Εκτιμώμενος φόρτος εργασίας που απαιτείται για το μάθημα (σε ώρες)
Ο συνολικός φόρτος εργασίας για τη θεματική ενότητα μάθημα στο σύνολό της (40 εβδομάδες και 1 μέρα) ανέρχεται στις 480 ώρες, οι οποίες κατανέμονται κατά περίπτωση σε κάθε μια εβδομαδιαία συνεδρία και συμπεριλαμβάνει και τις ώρες ενασχόλησης με μελέτη, μαθησιακές δραστηριότητες, εκπόνηση εργασιών, εξετάσεων, κ.ά. Το πρόγραμμα έχει 420 συνολικές ώρες φόρτου εργασίας που αντιστοιχούν σε 480 : 25= 19,2 ECTS
Ενδεικτική κατανομή του εβδομαδιαίου φόρτου εργασίας για τις 40 εβδομάδες:
● Μελέτη του υλικού επιμόρφωσης, συνολικής διάρκειας 480 ωρών. Για 40 εβδομάδες προβλέπεται φόρτος εργασίας περίπου 12 ωρών την εβδομάδα. Η μελέτη αυτή απαιτεί, οι επιμορφούμενοι για κάθε ενότητα να:
o πλοηγηθούν στα ενημερωτικά μιντιακά στοιχεία, να μελετήσουν το εισαγωγικό PowerPoint και να ακούσουν το οπτικοακουστικό αρχείο(περίπου 2 ώρες)
o μελετήσουν τις πηγές (περίπου 2 ώρες)
o μελετήσουν τον οδηγό και το βασικό κείμενο μελέτης κάθε εβδομαδιαίας συνεδρίας (περίπου 6 ώρες)
o εκπονήσουν μια τελική εργασία για την κάθε ενότητα, (περίπου 2 ώρες).
● Για 7 επαναληπτικές διδακτικές ενότητες προβλέπονται επτά εβδομάδες (μετά το πέρας της κάθε ενότητας) όπου εκπονούνται εργασίες και προβλέπεται φόρτος εργασίας περίπου 4 ωρών την εβδομάδα, δηλαδή συνολικής διάρκειας 28 ωρών. Υλοποιούνται δραστηριότητες για την κάθε ενότητα μετά το τέλος της και για μια εβδομάδα, δηλαδή:
o Εκπονούν 1 εργασία την εβδομάδα (περίπου 4 ώρες),
10 Δ.Ε. με 40 εβ. συνεδρίες επί 12 ώρες= 480 ώρες
Συνολικός φόρτο: 480 ώρες
Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος διατίθεται ανά διδακτική ενότητα. Σε κάθε θεματική ενότητα αναρτώνται οι απαραίτητες ανακοινώσεις. Η κλίμακα βαθμολογίας κυμαίνεται από 0 έως 100%.
Το σύνολο των εργασιών αξιολογούνται ως εξής:
Η συνολική βαθμολογία των εργασιών/ερωτηματολογίων πρέπει να είναι ίση ή να ξεπερνά το 50%.
Σε κάθε διδακτική ενότητα ο εκπαιδευόμενος θα πρέπει να υποβάλλει ηλεκτρονικά τις εργασίες, τηρώντας το χρονοδιάγραμμα που έχει δοθεί από τον εκπαιδευτή του. Η βαθμολογία της ενότητας ανακοινώνεται στον εκπαιδευόμενο στο τέλος κάθε ενότητας του προγράμματος και η τελική βαθμολογία στο τέλος του προγράμματος.
Η χορήγηση του Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης πραγματοποιείται, όταν ο εκπαιδευόμενος λάβει συνολικό βαθμό μεγαλύτερο ή ίσο του 50%. Σε περίπτωση που η συνολική βαθμολογία δεν είναι ίση ή δεν ξεπερνά το 50%, ο εκπαιδευόμενος έχει τη δυνατότητα επανεξέτασης εκπονώντας μια ακόμα εργασία μετά την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας του προγράμματος που θα βαθμολογηθεί με το 100%.
Η βαθμολογία που θα συγκεντρώσει κατά τη διαδικασία επανεξέτασής του είναι και η οριστική για το πρόγραμμα που παρακολούθησε, με την προϋπόθεση ότι ξεπερνά εκείνη που συγκέντρωσε κατά την κανονική διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σε διαφορετική περίπτωση διατηρείται η αρχική βαθμολογία και λαμβάνει μόνο Βεβαίωση Παρακολούθησης της Επιμόρφωσης και όχι το Πιστοποιητικό.
Ελάχιστα Προσόντα Υποψηφίων:
Απολυτήριο Λυκείου