Περιγραφή Προγράμματος
Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος:
Σε έναν κόσμο όπου η τεχνολογία μεταμορφώνει διαρκώς τον τρόπο που μαθαίνουμε και διδάσκουμε, η εκπαίδευση ανοίγει τις πύλες της σε νέες, εναλλακτικές μορφές διδασκαλίας και μάθησης. Ένας από τους πιο δυναμικούς και ελκυστικούς τομείς είναι τα Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOC), τα οποία προσφέρουν προηγμένη εκπαίδευση σε παγκόσμιο επίπεδο, χωρίς τους περιορισμούς του χρόνου και του χώρου. Το συγκεκριμένο επιμορφωτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, παρέχοντας τις γνώσεις και τα εργαλεία που απαιτούνται για τη δημιουργία και τη διαχείριση MOOCs, εξασφαλίζοντας μια υψηλής ποιότητας εκπαιδευτική εμπειρία.
Η πρώτη διδακτική ενότητα εστιάζει στην παροχή βασικών γνώσεων για τα MOOC, περιλαμβάνοντας την ιστορία, την ανάπτυξη και τις βασικές αρχές πίσω από αυτά τα μαθήματα. Στη συνέχεια, ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός για τη δημιουργία MOOC αποτελεί τον πυρήνα της δεύτερης ενότητας, όπου οι συμμετέχοντες μαθαίνουν πώς να δομούν το περιεχόμενο και τη διδακτική στρατηγική τους, ώστε να είναι αποτελεσματικά και ελκυστικά για ένα ευρύ κοινό. Στην τέταρτη ενότητα, η προσοχή μετατοπίζεται σε πιο τεχνικά θέματα που αφορούν τη διαδικασία δημιουργίας βίντεο διαφόρων στυλ έως το μοντάς και τη διανομή του (5η ενότητα) προσφέροντας μια πρακτική προοπτική στην παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου. Η ενότητα 7 ασχολείται με τις διαθέσιμες πλατφόρμες φιλοξενίας μαθημάτων MOOC και τον τρόπο δόμησης του εκπαιδευτικού υλικού σε μάθημα. Τέλος, η ενότητα 9 στρέφει την προσοχή στη δημιουργία διαφόρων τύπων αξιολογήσεων. Αυτό περιλαμβάνει τεχνικές για την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης και της εμπλοκής των μαθητών, καθώς και μεθόδους για την αποτελεσματική αξιολόγηση της μάθησής τους. Η εστίαση σε αυτές τις πτυχές κρίνεται ζωτικής σημασίας για την κατασκευή ενός MOOC που είναι όχι μόνο πληροφοριακά πλούσιο, αλλά και παιδαγωγικά συνεκτικό και αποτελεσματικό.
Επιπλέον των παραπάνω ενοτήτων, στις ενότητες 3, 6, 8 και 10 προβλέπονται δραστηριότητες εφαρμογής των γνώσεων των ενοτήτων που προηγούνται, ούτως ώστε στο τέλος κάθε εκπαιδευόμενος να έχει δημιουργήσει και ρυθμίσει το δικό του μάθημα MOOC. Με αυτό τον τρόπο η γνώση που αποκτάται δεν μένει αδρανής, αλλά αξιοποιείται σε πραγματικά προβλήματα και καταστάσεις, βοηθώντας τον εκπαιδευόμενο να τις κατακτήσει σε μεγαλύτερο βαθμό και να τις εφαρμόσει.
Αυτό το επιμορφωτικό πρόγραμμα απευθύνεται τόσο σε εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να εντάξουν τα MOOCs στο διδακτικό τους ρεπερτόριο, όσο και σε μαθητές που ενδιαφέρονται να επεκτείνουν τις γνώσεις τους μέσω αυτής της ευέλικτης και προσβάσιμης μορφής μάθησης. Μέσα από την ανάλυση των τίτλων των συνεδρίων, θα παρουσιάσουμε μια πλήρη εικόνα των MOOCs, εξερευνώντας τις δυνατότητες, τις προκλήσεις και την ανεκτίμητη συνεισφορά τους στη σύγχρονη εκπαίδευση. Αντικατοπτρίζοντας μια συνεκτική προσέγγιση που ενθαρρύνει την καινοτομία και την πρακτική εφαρμογή, το πρόγραμμα αυτό στοχεύει να καταστήσει τους συμμετέχοντες ικανούς να δημιουργούν διδακτικό περιεχόμενο που είναι προσβάσιμο, ενδιαφέρον και εκπαιδευτικά αποδοτικό. Εξοπλισμένοι με την πλήρη γνώση των αρχών σχεδιασμού, παραγωγής περιεχομένου, και διαχείρισης πλατφορμών MOOC, οι εκπαιδευτικοί θα είναι σε θέση να αξιοποιήσουν τις ψηφιακές τεχνολογίες για να εμπλουτίσουν την εκπαιδευτική εμπειρία, προσφέροντας στους μαθητές τους μια πλούσια και διαδραστική μάθηση που ξεπερνά τα όρια της παραδοσιακής τάξης.
Μαθησιακοί Στόχοι Προγράμματος:
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/ηεπιμορφούμενος/η θα είναι σε θέση :
Ι. Όσον αφορά στο γνωστικό πεδίο θα είναι σε θέση:
1. Να κατανοούν τις βασικές αρχές, την ιστορία και τις τρέχουσες τάσεις των MOOCs, καθώς και τον αντίκτυπό τους στην παγκόσμια εκπαίδευση.
2. Να κατανοούν τη διαδικασία σχεδιασμού, ανάπτυξης και παράδοσης ενός MOOC, συμπεριλαμβανομένων των τεχνικών απαιτήσεων.
3. Να αποκτήσουν γνώση σχετικά με τις διαθέσιμες πλατφόρμες φιλοξενίας και την παραμετροποίηση τους για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής εμπειρίας.
ΙΙ. Όσον αφορά στις δεξιότητες θα είναι ικανός:
1. Να αναπτύξουν την ικανότητα σχεδιασμού ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών μαθημάτων που ενσωματώνουν ποικίλες μεθόδους διδασκαλίας και μάθησης.
2. Να εξοπλιστούν με τεχνικές δεξιότητες για τη λήψη και επεξεργασία βίντεο, καθώς και για την αποτελεσματική χρήση εξοπλισμού και λογισμικού.
3. Να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν τις μεθόδους παραμετροποίησης του περιβάλλοντος και του εκπαιδευτικού υλικού στις πλατφόρμες φιλοξενίας MOOC για την ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρίας.
ΙΙΙ. Όσον αφορά στην ανάπτυξη θετικών στάσεων θα είναι σε θέση :
● Ανάπτυξη Προσαρμοστικότητας και Ανοιχτού Πνεύματος: Να ενθαρρύνεται στους συμμετέχοντες η ανάπτυξη μιας προσαρμοστικής και ανοικτής στάσης απέναντι στην ταχύτατα εξελισσόμενη τεχνολογία και τις μεθοδολογίες διδασκαλίας που απαιτούνται για τη δημιουργία και παράδοση των MOOCs.
● Ενθάρρυνση της Δια Βίου Μάθησης: Να καλλιεργείται η αναγνώριση της αξίας της δια βίου μάθησης και της συνεχούς επαγγελματικής ανάπτυξης, μέσα από την προσωπική συμμετοχή και αξιοποίηση των MOOCs.
● Προώθηση της Καινοτομίας και Δημιουργικότητας: Να ενθαρρύνονται οι συμμετέχοντες να είναι καινοτόμοι και δημιουργικοί στον σχεδιασμό του περιεχομένου των MOOCs, εξερευνώντας νέες ιδέες και προσεγγίσεις που μπορούν να εμπλουτίσουν τη μαθησιακή εμπειρία.
● Υποστήριξη Συνεργατικής Μάθησης: Να προάγεται η σημασία της συνεργασίας και της κοινότητας μάθησης μέσα από την ανάπτυξη και τη χρήση των MOOCs, τονίζοντας την αξία της κοινής γνώσης
Μεθοδολογία Υλοποίησης:
[Online εξ αποστάσεως]
Α) Η διδασκαλία των διδακτικών ενοτήτων του προγράμματος, βασίζεται στην ασύγχρονη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού, το οποίο αναρτάται στην πλατφόρμα ανά εβδομάδα, διατίθεται σε ψηφιακή μορφή. Το προσφερόμενο πρόγραμμα περιέχει 30 θεματικές διαστάσεις που συνδέονται θεματικά μεταξύ τους, α) ξεκινώντας από την θεωρητική προσέγγιση του θέματος, β) παρουσιάζοντας σύντομα βασικές έννοιες και πληροφορίες που σχετίζονται με το θέμα γ) εστιάζοντας στο διδακτικό σχεδιασμό και σε παραδείγματα και πρακτικές για την προετοιμασία εκπαιδευτικού υλικού κατάλληλου για μάθημα MOOC και η οργάνωσή του σε κατάλληλο online πλατφόρμα.
Για 30 εβδομαδιαίες συνεδρίες έχει εκπονηθεί το ακόλουθο επιμορφωτικό υλικό: 1. Περίγραμμα θεματικής ενότητας, 2. Βασικό κείμενο μελέτης, 3. Ηλεκτρονική παρουσίαση, 4. Δραστηριότητες, 5. Περαιτέρω οδηγός μελέτης. Για τις εβδομαδιαίες συνεδρίες θα υλοποιούνται δραστηριότητες της κάθε διδακτικής ενότητας.
Β) Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί από απόσταση μέσω Ηλεκτρονικής Μάθησης (e-Learning) 420 ώρες
Μεθοδολογία αξιολόγησης:
Η διδασκαλία του εκπαιδευτικού προγράμματος εξ αποστάσεως προσφέρει στον εκπαιδευόμενο «αυτονομία», δηλαδή δεν υπάρχει υποχρέωση της φυσικής του παρουσίας σε συγκεκριμένο χώρο και χρόνο.
Εκτιμώμενος φόρτος εργασίας που απαιτείται για το μάθημα (σε ώρες)
Ο συνολικός φόρτος εργασίας για τη θεματική ενότητα μάθημα στο σύνολό της (40 εβδομάδες) ανέρχεται στις 420 ώρες, οι οποίες κατανέμονται κατά περίπτωση σε κάθε μια εβδομαδιαία συνεδρία και συμπεριλαμβάνει και τις ώρες ενασχόλησης με μελέτη, μαθησιακές δραστηριότητες, εκπόνηση εργασιών, εξετάσεων, κ.ά. Το πρόγραμμα έχει 420 συνολικές ώρες φόρτου εργασίας που αντιστοιχούν σε 420/0,25= 16,8 ECTS. Μελέτη του υλικού επιμόρφωσης, συνολικής διάρκειας 312 ωρών= (24 εβδομάδες επί 12 ώρες και 6 ενδομάδες επί 4).
Συνολικός φόρτο: 420 ώρες (312+108):
6 Διδιακτικές ενότητες επί 52 ώρες = 312 ώρες
4 Διδιακτικές ενότητες με δραστηριότητες εμπλοκής εβ. συνεδρίες (1η 24 ώρες, 2η 24 ώρες, 3η 24 ώρες και η 4η 36 ώρες = 108
Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος διατίθεται ανά διδακτική ενότητα. Σε κάθε θεματική ενότητα αναρτώνται οι απαραίτητες ανακοινώσεις. Η κλίμακα βαθμολογίας κυμαίνεται από 0 έως 100%.
Το σύνολο των εργασιών αξιολογούνται ως εξής:
Η συνολική βαθμολογία των εργασιών/ερωτηματολογίων πρέπει να είναι ίση ή να ξεπερνά το 50%.
Σε κάθε διδακτική ενότητα ο εκπαιδευόμενος θα πρέπει να υποβάλλει ηλεκτρονικά τις εργασίες, τηρώντας το χρονοδιάγραμμα που έχει δοθεί από τον εκπαιδευτή του. Η βαθμολογία της ενότητας ανακοινώνεται στον εκπαιδευόμενο στο τέλος κάθε ενότητας του προγράμματος και η τελική βαθμολογία στο τέλος του προγράμματος.
Η χορήγηση του Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης πραγματοποιείται, όταν ο εκπαιδευόμενος λάβει συνολικό βαθμό μεγαλύτερο ή ίσο του 50%. Σε περίπτωση που η συνολική βαθμολογία δεν είναι ίση ή δεν ξεπερνά το 50%, ο εκπαιδευόμενος έχει τη δυνατότητα επανεξέτασης εκπονώντας μια ακόμα εργασία μετά την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας του προγράμματος που θα βαθμολογηθεί με το 100%.
Η βαθμολογία που θα συγκεντρώσει κατά τη διαδικασία επανεξέτασής του είναι και η οριστική για το πρόγραμμα που παρακολούθησε, με την προϋπόθεση ότι ξεπερνά εκείνη που συγκέντρωσε κατά την κανονική διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σε διαφορετική περίπτωση διατηρείται η αρχική βαθμολογία και λαμβάνει μόνο Βεβαίωση Παρακολούθησης της Επιμόρφωσης και όχι το Πιστοποιητικό.
Ελάχιστα Προσόντα Υποψηφίων:
Απολυτήριο Λυκείου
Περιγραφή Προγράμματος
Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος:
Σε έναν κόσμο όπου η τεχνολογία μεταμορφώνει διαρκώς τον τρόπο που μαθαίνουμε και διδάσκουμε, η εκπαίδευση ανοίγει τις πύλες της σε νέες, εναλλακτικές μορφές διδασκαλίας και μάθησης. Ένας από τους πιο δυναμικούς και ελκυστικούς τομείς είναι τα Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα (MOOC), τα οποία προσφέρουν προηγμένη εκπαίδευση σε παγκόσμιο επίπεδο, χωρίς τους περιορισμούς του χρόνου και του χώρου. Το συγκεκριμένο επιμορφωτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, παρέχοντας τις γνώσεις και τα εργαλεία που απαιτούνται για τη δημιουργία και τη διαχείριση MOOCs, εξασφαλίζοντας μια υψηλής ποιότητας εκπαιδευτική εμπειρία.
Η πρώτη διδακτική ενότητα εστιάζει στην παροχή βασικών γνώσεων για τα MOOC, περιλαμβάνοντας την ιστορία, την ανάπτυξη και τις βασικές αρχές πίσω από αυτά τα μαθήματα. Στη συνέχεια, ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός για τη δημιουργία MOOC αποτελεί τον πυρήνα της δεύτερης ενότητας, όπου οι συμμετέχοντες μαθαίνουν πώς να δομούν το περιεχόμενο και τη διδακτική στρατηγική τους, ώστε να είναι αποτελεσματικά και ελκυστικά για ένα ευρύ κοινό. Στην τέταρτη ενότητα, η προσοχή μετατοπίζεται σε πιο τεχνικά θέματα που αφορούν τη διαδικασία δημιουργίας βίντεο διαφόρων στυλ έως το μοντάς και τη διανομή του (5η ενότητα) προσφέροντας μια πρακτική προοπτική στην παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου. Η ενότητα 7 ασχολείται με τις διαθέσιμες πλατφόρμες φιλοξενίας μαθημάτων MOOC και τον τρόπο δόμησης του εκπαιδευτικού υλικού σε μάθημα. Τέλος, η ενότητα 9 στρέφει την προσοχή στη δημιουργία διαφόρων τύπων αξιολογήσεων. Αυτό περιλαμβάνει τεχνικές για την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης και της εμπλοκής των μαθητών, καθώς και μεθόδους για την αποτελεσματική αξιολόγηση της μάθησής τους. Η εστίαση σε αυτές τις πτυχές κρίνεται ζωτικής σημασίας για την κατασκευή ενός MOOC που είναι όχι μόνο πληροφοριακά πλούσιο, αλλά και παιδαγωγικά συνεκτικό και αποτελεσματικό.
Επιπλέον των παραπάνω ενοτήτων, στις ενότητες 3, 6, 8 και 10 προβλέπονται δραστηριότητες εφαρμογής των γνώσεων των ενοτήτων που προηγούνται, ούτως ώστε στο τέλος κάθε εκπαιδευόμενος να έχει δημιουργήσει και ρυθμίσει το δικό του μάθημα MOOC. Με αυτό τον τρόπο η γνώση που αποκτάται δεν μένει αδρανής, αλλά αξιοποιείται σε πραγματικά προβλήματα και καταστάσεις, βοηθώντας τον εκπαιδευόμενο να τις κατακτήσει σε μεγαλύτερο βαθμό και να τις εφαρμόσει.
Αυτό το επιμορφωτικό πρόγραμμα απευθύνεται τόσο σε εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να εντάξουν τα MOOCs στο διδακτικό τους ρεπερτόριο, όσο και σε μαθητές που ενδιαφέρονται να επεκτείνουν τις γνώσεις τους μέσω αυτής της ευέλικτης και προσβάσιμης μορφής μάθησης. Μέσα από την ανάλυση των τίτλων των συνεδρίων, θα παρουσιάσουμε μια πλήρη εικόνα των MOOCs, εξερευνώντας τις δυνατότητες, τις προκλήσεις και την ανεκτίμητη συνεισφορά τους στη σύγχρονη εκπαίδευση. Αντικατοπτρίζοντας μια συνεκτική προσέγγιση που ενθαρρύνει την καινοτομία και την πρακτική εφαρμογή, το πρόγραμμα αυτό στοχεύει να καταστήσει τους συμμετέχοντες ικανούς να δημιουργούν διδακτικό περιεχόμενο που είναι προσβάσιμο, ενδιαφέρον και εκπαιδευτικά αποδοτικό. Εξοπλισμένοι με την πλήρη γνώση των αρχών σχεδιασμού, παραγωγής περιεχομένου, και διαχείρισης πλατφορμών MOOC, οι εκπαιδευτικοί θα είναι σε θέση να αξιοποιήσουν τις ψηφιακές τεχνολογίες για να εμπλουτίσουν την εκπαιδευτική εμπειρία, προσφέροντας στους μαθητές τους μια πλούσια και διαδραστική μάθηση που ξεπερνά τα όρια της παραδοσιακής τάξης.
Μαθησιακοί Στόχοι Προγράμματος:
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/ηεπιμορφούμενος/η θα είναι σε θέση :
Ι. Όσον αφορά στο γνωστικό πεδίο θα είναι σε θέση:
1. Να κατανοούν τις βασικές αρχές, την ιστορία και τις τρέχουσες τάσεις των MOOCs, καθώς και τον αντίκτυπό τους στην παγκόσμια εκπαίδευση.
2. Να κατανοούν τη διαδικασία σχεδιασμού, ανάπτυξης και παράδοσης ενός MOOC, συμπεριλαμβανομένων των τεχνικών απαιτήσεων.
3. Να αποκτήσουν γνώση σχετικά με τις διαθέσιμες πλατφόρμες φιλοξενίας και την παραμετροποίηση τους για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής εμπειρίας.
ΙΙ. Όσον αφορά στις δεξιότητες θα είναι ικανός:
1. Να αναπτύξουν την ικανότητα σχεδιασμού ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών μαθημάτων που ενσωματώνουν ποικίλες μεθόδους διδασκαλίας και μάθησης.
2. Να εξοπλιστούν με τεχνικές δεξιότητες για τη λήψη και επεξεργασία βίντεο, καθώς και για την αποτελεσματική χρήση εξοπλισμού και λογισμικού.
3. Να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν τις μεθόδους παραμετροποίησης του περιβάλλοντος και του εκπαιδευτικού υλικού στις πλατφόρμες φιλοξενίας MOOC για την ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρίας.
ΙΙΙ. Όσον αφορά στην ανάπτυξη θετικών στάσεων θα είναι σε θέση :
● Ανάπτυξη Προσαρμοστικότητας και Ανοιχτού Πνεύματος: Να ενθαρρύνεται στους συμμετέχοντες η ανάπτυξη μιας προσαρμοστικής και ανοικτής στάσης απέναντι στην ταχύτατα εξελισσόμενη τεχνολογία και τις μεθοδολογίες διδασκαλίας που απαιτούνται για τη δημιουργία και παράδοση των MOOCs.
● Ενθάρρυνση της Δια Βίου Μάθησης: Να καλλιεργείται η αναγνώριση της αξίας της δια βίου μάθησης και της συνεχούς επαγγελματικής ανάπτυξης, μέσα από την προσωπική συμμετοχή και αξιοποίηση των MOOCs.
● Προώθηση της Καινοτομίας και Δημιουργικότητας: Να ενθαρρύνονται οι συμμετέχοντες να είναι καινοτόμοι και δημιουργικοί στον σχεδιασμό του περιεχομένου των MOOCs, εξερευνώντας νέες ιδέες και προσεγγίσεις που μπορούν να εμπλουτίσουν τη μαθησιακή εμπειρία.
● Υποστήριξη Συνεργατικής Μάθησης: Να προάγεται η σημασία της συνεργασίας και της κοινότητας μάθησης μέσα από την ανάπτυξη και τη χρήση των MOOCs, τονίζοντας την αξία της κοινής γνώσης
[Online εξ αποστάσεως]
Α) Η διδασκαλία των διδακτικών ενοτήτων του προγράμματος, βασίζεται στην ασύγχρονη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού, το οποίο αναρτάται στην πλατφόρμα ανά εβδομάδα, διατίθεται σε ψηφιακή μορφή. Το προσφερόμενο πρόγραμμα περιέχει 30 θεματικές διαστάσεις που συνδέονται θεματικά μεταξύ τους, α) ξεκινώντας από την θεωρητική προσέγγιση του θέματος, β) παρουσιάζοντας σύντομα βασικές έννοιες και πληροφορίες που σχετίζονται με το θέμα γ) εστιάζοντας στο διδακτικό σχεδιασμό και σε παραδείγματα και πρακτικές για την προετοιμασία εκπαιδευτικού υλικού κατάλληλου για μάθημα MOOC και η οργάνωσή του σε κατάλληλο online πλατφόρμα.
Για 30 εβδομαδιαίες συνεδρίες έχει εκπονηθεί το ακόλουθο επιμορφωτικό υλικό: 1. Περίγραμμα θεματικής ενότητας, 2. Βασικό κείμενο μελέτης, 3. Ηλεκτρονική παρουσίαση, 4. Δραστηριότητες, 5. Περαιτέρω οδηγός μελέτης. Για τις εβδομαδιαίες συνεδρίες θα υλοποιούνται δραστηριότητες της κάθε διδακτικής ενότητας.
Β) Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί από απόσταση μέσω Ηλεκτρονικής Μάθησης (e-Learning) 420 ώρες
Μεθοδολογία αξιολόγησης:
Η διδασκαλία του εκπαιδευτικού προγράμματος εξ αποστάσεως προσφέρει στον εκπαιδευόμενο «αυτονομία», δηλαδή δεν υπάρχει υποχρέωση της φυσικής του παρουσίας σε συγκεκριμένο χώρο και χρόνο.
Εκτιμώμενος φόρτος εργασίας που απαιτείται για το μάθημα (σε ώρες)
Ο συνολικός φόρτος εργασίας για τη θεματική ενότητα μάθημα στο σύνολό της (40 εβδομάδες) ανέρχεται στις 420 ώρες, οι οποίες κατανέμονται κατά περίπτωση σε κάθε μια εβδομαδιαία συνεδρία και συμπεριλαμβάνει και τις ώρες ενασχόλησης με μελέτη, μαθησιακές δραστηριότητες, εκπόνηση εργασιών, εξετάσεων, κ.ά. Το πρόγραμμα έχει 420 συνολικές ώρες φόρτου εργασίας που αντιστοιχούν σε 420/0,25= 16,8 ECTS. Μελέτη του υλικού επιμόρφωσης, συνολικής διάρκειας 312 ωρών= (24 εβδομάδες επί 12 ώρες και 6 ενδομάδες επί 4).
Συνολικός φόρτο: 420 ώρες (312+108):
6 Διδιακτικές ενότητες επί 52 ώρες = 312 ώρες
4 Διδιακτικές ενότητες με δραστηριότητες εμπλοκής εβ. συνεδρίες (1η 24 ώρες, 2η 24 ώρες, 3η 24 ώρες και η 4η 36 ώρες = 108
Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος διατίθεται ανά διδακτική ενότητα. Σε κάθε θεματική ενότητα αναρτώνται οι απαραίτητες ανακοινώσεις. Η κλίμακα βαθμολογίας κυμαίνεται από 0 έως 100%.
Το σύνολο των εργασιών αξιολογούνται ως εξής:
Η συνολική βαθμολογία των εργασιών/ερωτηματολογίων πρέπει να είναι ίση ή να ξεπερνά το 50%.
Σε κάθε διδακτική ενότητα ο εκπαιδευόμενος θα πρέπει να υποβάλλει ηλεκτρονικά τις εργασίες, τηρώντας το χρονοδιάγραμμα που έχει δοθεί από τον εκπαιδευτή του. Η βαθμολογία της ενότητας ανακοινώνεται στον εκπαιδευόμενο στο τέλος κάθε ενότητας του προγράμματος και η τελική βαθμολογία στο τέλος του προγράμματος.
Η χορήγηση του Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης πραγματοποιείται, όταν ο εκπαιδευόμενος λάβει συνολικό βαθμό μεγαλύτερο ή ίσο του 50%. Σε περίπτωση που η συνολική βαθμολογία δεν είναι ίση ή δεν ξεπερνά το 50%, ο εκπαιδευόμενος έχει τη δυνατότητα επανεξέτασης εκπονώντας μια ακόμα εργασία μετά την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας του προγράμματος που θα βαθμολογηθεί με το 100%.
Η βαθμολογία που θα συγκεντρώσει κατά τη διαδικασία επανεξέτασής του είναι και η οριστική για το πρόγραμμα που παρακολούθησε, με την προϋπόθεση ότι ξεπερνά εκείνη που συγκέντρωσε κατά την κανονική διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σε διαφορετική περίπτωση διατηρείται η αρχική βαθμολογία και λαμβάνει μόνο Βεβαίωση Παρακολούθησης της Επιμόρφωσης και όχι το Πιστοποιητικό.
Ελάχιστα Προσόντα Υποψηφίων:
Απολυτήριο Λυκείου