Επιστροφή στα Επιμορφωτικά Προγράμματα
Αξιοποίηση Εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης στη Σχολική Εκπαίδευση
Θεματική Κατηγορία: Παιδαγωγικά, ΤΠΕ - Τεχνολογίες της Πληροφορίας & της Επικοινωνίας

Έναρξη Μαθημάτων: 15/04/2024

Πληροφορίες Προγράμματος

ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 1402
ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ: 01/03/2024 - 22/04/2024
ΠΕΡΙΟΔΟΣ Μαθηματων: 15/04/2024 - 21/01/2025
Διαρκεια: 9 μΗνες και 7 ημΕρες
ΩΡΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ: 440.00
Πιστωτικες Μοναδες ECTS: 17.60

Επιστημονική Ευθύνη: ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Ακαδημαϊκή Ευθύνη: ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Αρχικο Κοστος: 500,00 € (Εκπτώσεις προγράμματος)


ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ - ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Περιγραφή Προγράμματος

Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος:
H συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στην Έρευνα για την ανάπτυξη της Μαθησιακής Τεχνολογίας και την Υποστήριξη του Εκπαιδευτικού έργου έχει ιστορία 50 ετών. Κατά την τρέχουσα δεκαετία, για πρώτη φορά, εφαρμογές ΤΝ παρέχονται σε άμεση πρόσβαση από τον ευρύ πληθυσμό στο πεδίο της εκπαίδευσης, αλλά και στην καθημερινή ζωή. Παράλληλα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ήδη συμπεριλάβει τις αναδυόμενες τεχνολογίες ΤΝ, στο Σχέδιο Δράσης για την Ψηφιακή Εκπαίδευση (2021-2027).
Πλέον, η γνώση της χρήσης αξιόπιστων εφαρμογών ΤΝ, των δυνατοτήτων και των δεοντολογικών πτυχών τους, γίνεται απαραίτητη για κάθε πολίτη και κυρίως για όλους/ες όσους ασχολούνται άμεσα ή έμμεσα με τον χώρο της εκπαίδευσης.

Στην πορεία του προγράμματος ο/η εκπαιδευόμενος/η θα αποκτήσει βασικές γνώσεις για τον διεπιστημονικό τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση, καθώς και για τις διαστάσεις των δυνατοτήτων και των περιορισμών των εφαρμογών, της Ηθικής και της Δεοντολογίας χρήσης τους. Θα γνωρίσει τα χαρακτηριστικά, τις δυνατότητες, και κυρίως το πως να χρησιμοποιεί: (α) τρέχουσες εφαρμογές Γενετικής ή Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (ChatGPT, Google Bard) για την παραγωγή και επεξεργασία κειμενικού υλικού. (β) Εργαλεία ΤΝ παραγωγής και επεξεργασίας πολυμεσικού υλικού (εικόνες, βίντεο, παρουσιάσεις κ.ά.) (γ) Εύχρηστα εργαλεία ΤΝ για την παραγωγή τεστ αξιολόγησης (δ) Πλατφόρμες για τη δημιουργία μαθημάτων (ε) Πλατφόρμες ΤΝ για την οργάνωση του εκπαιδευτικού έργου.
Το πρόγραμμα εστιάζει στη γνώση και στην πρακτική εξάσκηση χρήσης εφαρμογών ΤΝ (που έχουν επιλεγεί με κριτήριο να είναι προσβάσιμες δωρεάν) μέσω της διαδραστικής υποστήριξης των Εκπαιδευτών του εν λόγω προγράμματος.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, το ΚΕΔΙΒΙΜ Πανεπιστημίου Αιγαίου θα αποδώσει στους επιμορφούμενους “Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης”, το οποίο μπορεί να κατατεθεί στον ΑΣΕΠ για να καταχωρηθεί η μοριοδότηση με βάση την ισχύουσα νομοθεσία, για διορισμό, πρόσληψη ή εξέλιξη.
Απευθύνεται σε πολίτες που εργάζονται ή επιθυμούν να εργαστούν στον χώρο της σχολικής ή επαγγελματικής εκπαίδευσης (κυρίως προσχολική, πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια εκπαίδευση), σε στελέχη εκπαίδευσης, καθώς και σε κάθε ένα/μία που επιθυμεί να αποκτήσει συναφείς γνώσεις για την καθημερινή του ζωή (προσωπική, οικογενειακή, κοινωνική).
Μαθησιακοί Στόχοι Προγράμματος:
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι επιμορφούμενοι/ες θα :

(1) Έχουν αποκτήσει βασικές γνώσεις για την ΤΝ και ΤΝ στην Εκπαίδευση, δυνατότητες και περιορισμούς εφαρμογών ΤΝ, διαστάσεις Ηθικής και Δεοντολογίας χρήσης τους από στελέχη εκπαίδευσης, εκπαιδευτικούς, μαθητές, πολίτες.

(2) Γνωρίζουν να χρησιμοποιούν εφαρμογές ΤΝ, για κύριους τομείς των δραστηριοτήτων τους:
(α) Παραγωγή κειμενικού υλικού (εφαρμογές Γενετικής ΤΝ: ChatGPT, Google Bard),
(β) Παραγωγή και επεξεργασία πολυμεσικού υλικού (Εργαλεία ΤΝ για εικόνες, βίντεο, παρουσιάσεις κ.ά.)
(γ) Παραγωγή τεστ αξιολόγησης (Quizizz κ.ά.)
(δ) Πλατφόρμες για τη δημιουργία μαθημάτων (Diffit κ.ά.) και ποικίλων φύλλων εργασίας
(ε) Πλατφόρμες ΤΝ για την οργάνωση του εκπαιδευτικού έργου (Μagic School AI).

(3) Έχουν αναπτύξει γνώσεις κριτικής επιλογής και αξιοποίησης εφαρμογών ΤΝ, σε συμπληρωματικές διαστάσεις του εκπαιδευτικού/διδακτικού τους έργου.
Μεθοδολογία Υλοποίησης:
[Online εξ αποστάσεως]
Το πρόγραμμα 440 ωρών, υλοποιείται διαδικτυακά από απόσταση, σε χρονική διάρκεια διαδοχικών 40 εβδομάδων (9 μήνες και 7 ημέρες).
Το εκπαιδευτικό υλικό, ανάλογα με τη φύση του αντικειμένου της Θεματικής Ενότητας, περιλαμβάνει:
- Οδηγίες καθοδήγησης πρακτικής χρήσης ψηφιακών εφαρμογών ΤΝ, βάσει παραδειγμάτων
- Υλικό βασικής και περαιτέρω μελέτης (κειμενικό ή πολυμεσικό)
- Σύντομες δραστηριότητες (κυρίως πρακτικής εφαρμογής)
- Τεστ κριτικής ανάλυσης και αξιολόγησης
Το εκπαιδευτικό υλικό διατίθεται σταδιακά, ανά εβδομάδα, ακολουθώντας τη ροή του προγράμματος.
Η μελέτη και η εξάσκηση γίνεται ασύγχρονα από τους επιμορφούμενους, ενώ οι Εκπαιδευτές του Προγράμματος παρέχουν ανατροφοδότηση σε εβδομαδιαία βάση.
Μεθοδολογία αξιολόγησης:
Σε κάθε Διδακτική Ενότητα ο/η εκπαιδευόμενος/η θα πρέπει να υποβάλλει ηλεκτρονικά τα παραγόμενα υλοποίησης των δραστηριοτήτων, τηρώντας το χρονοδιάγραμμα που έχει δοθεί από τον/ην εκπαιδευτή/ρια του. Η βαθμολογία της ενότητας ανακοινώνεται στον/ην εκπαιδευόμενο/η στο τέλος κάθε ενότητας και η τελική βαθμολογία στο τέλος του προγράμματος.
Η χορήγηση του Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης πραγματοποιείται, όταν ο/η εκπαιδευόμενος/η λάβει συνολικό βαθμό μεγαλύτερο ή ίσο του 50%. Σε περίπτωση που η συνολική βαθμολογία δεν είναι ίση ή δεν ξεπερνά το 50%, ο εκπαιδευόμενος έχει τη δυνατότητα επανεξέτασης εκπονώντας μια ακόμα εργασία μετά την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας του προγράμματος που θα βαθμολογηθεί με το 100%.
Ελάχιστα Προσόντα Υποψηφίων:
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο/η που θέλει να αποκτήσει γνωστικό υπόβαθρο και πρακτική εμπειρία χρήσης και αξιοποίησης εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης, και κυρίως σε ενεργούς ή υποψήφιους εκπαιδευτικούς, κατόχους πτυχίου ή τελειόφοιτους.
Ελάχιστο προσόν: Απολυτήριο Λυκείου

Περιγραφή Προγράμματος

Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος:
H συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στην Έρευνα για την ανάπτυξη της Μαθησιακής Τεχνολογίας και την Υποστήριξη του Εκπαιδευτικού έργου έχει ιστορία 50 ετών. Κατά την τρέχουσα δεκαετία, για πρώτη φορά, εφαρμογές ΤΝ παρέχονται σε άμεση πρόσβαση από τον ευρύ πληθυσμό στο πεδίο της εκπαίδευσης, αλλά και στην καθημερινή ζωή. Παράλληλα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ήδη συμπεριλάβει τις αναδυόμενες τεχνολογίες ΤΝ, στο Σχέδιο Δράσης για την Ψηφιακή Εκπαίδευση (2021-2027).
Πλέον, η γνώση της χρήσης αξιόπιστων εφαρμογών ΤΝ, των δυνατοτήτων και των δεοντολογικών πτυχών τους, γίνεται απαραίτητη για κάθε πολίτη και κυρίως για όλους/ες όσους ασχολούνται άμεσα ή έμμεσα με τον χώρο της εκπαίδευσης.

Στην πορεία του προγράμματος ο/η εκπαιδευόμενος/η θα αποκτήσει βασικές γνώσεις για τον διεπιστημονικό τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση, καθώς και για τις διαστάσεις των δυνατοτήτων και των περιορισμών των εφαρμογών, της Ηθικής και της Δεοντολογίας χρήσης τους. Θα γνωρίσει τα χαρακτηριστικά, τις δυνατότητες, και κυρίως το πως να χρησιμοποιεί: (α) τρέχουσες εφαρμογές Γενετικής ή Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (ChatGPT, Google Bard) για την παραγωγή και επεξεργασία κειμενικού υλικού. (β) Εργαλεία ΤΝ παραγωγής και επεξεργασίας πολυμεσικού υλικού (εικόνες, βίντεο, παρουσιάσεις κ.ά.) (γ) Εύχρηστα εργαλεία ΤΝ για την παραγωγή τεστ αξιολόγησης (δ) Πλατφόρμες για τη δημιουργία μαθημάτων (ε) Πλατφόρμες ΤΝ για την οργάνωση του εκπαιδευτικού έργου.
Το πρόγραμμα εστιάζει στη γνώση και στην πρακτική εξάσκηση χρήσης εφαρμογών ΤΝ (που έχουν επιλεγεί με κριτήριο να είναι προσβάσιμες δωρεάν) μέσω της διαδραστικής υποστήριξης των Εκπαιδευτών του εν λόγω προγράμματος.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, το ΚΕΔΙΒΙΜ Πανεπιστημίου Αιγαίου θα αποδώσει στους επιμορφούμενους “Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης”, το οποίο μπορεί να κατατεθεί στον ΑΣΕΠ για να καταχωρηθεί η μοριοδότηση με βάση την ισχύουσα νομοθεσία, για διορισμό, πρόσληψη ή εξέλιξη.
Απευθύνεται σε πολίτες που εργάζονται ή επιθυμούν να εργαστούν στον χώρο της σχολικής ή επαγγελματικής εκπαίδευσης (κυρίως προσχολική, πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια εκπαίδευση), σε στελέχη εκπαίδευσης, καθώς και σε κάθε ένα/μία που επιθυμεί να αποκτήσει συναφείς γνώσεις για την καθημερινή του ζωή (προσωπική, οικογενειακή, κοινωνική).
Μαθησιακοί Στόχοι Προγράμματος:
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι επιμορφούμενοι/ες θα :

(1) Έχουν αποκτήσει βασικές γνώσεις για την ΤΝ και ΤΝ στην Εκπαίδευση, δυνατότητες και περιορισμούς εφαρμογών ΤΝ, διαστάσεις Ηθικής και Δεοντολογίας χρήσης τους από στελέχη εκπαίδευσης, εκπαιδευτικούς, μαθητές, πολίτες.

(2) Γνωρίζουν να χρησιμοποιούν εφαρμογές ΤΝ, για κύριους τομείς των δραστηριοτήτων τους:
(α) Παραγωγή κειμενικού υλικού (εφαρμογές Γενετικής ΤΝ: ChatGPT, Google Bard),
(β) Παραγωγή και επεξεργασία πολυμεσικού υλικού (Εργαλεία ΤΝ για εικόνες, βίντεο, παρουσιάσεις κ.ά.)
(γ) Παραγωγή τεστ αξιολόγησης (Quizizz κ.ά.)
(δ) Πλατφόρμες για τη δημιουργία μαθημάτων (Diffit κ.ά.) και ποικίλων φύλλων εργασίας
(ε) Πλατφόρμες ΤΝ για την οργάνωση του εκπαιδευτικού έργου (Μagic School AI).

(3) Έχουν αναπτύξει γνώσεις κριτικής επιλογής και αξιοποίησης εφαρμογών ΤΝ, σε συμπληρωματικές διαστάσεις του εκπαιδευτικού/διδακτικού τους έργου.
[Online εξ αποστάσεως]
Το πρόγραμμα 440 ωρών, υλοποιείται διαδικτυακά από απόσταση, σε χρονική διάρκεια διαδοχικών 40 εβδομάδων (9 μήνες και 7 ημέρες). Το εκπαιδευτικό υλικό, ανάλογα με τη φύση του αντικειμένου της Θεματικής Ενότητας, περιλαμβάνει: - Οδηγίες καθοδήγησης πρακτικής χρήσης ψηφιακών εφαρμογών ΤΝ, βάσει παραδειγμάτων - Υλικό βασικής και περαιτέρω μελέτης (κειμενικό ή πολυμεσικό) - Σύντομες δραστηριότητες (κυρίως πρακτικής εφαρμογής) - Τεστ κριτικής ανάλυσης και αξιολόγησης Το εκπαιδευτικό υλικό διατίθεται σταδιακά, ανά εβδομάδα, ακολουθώντας τη ροή του προγράμματος. Η μελέτη και η εξάσκηση γίνεται ασύγχρονα από τους επιμορφούμενους, ενώ οι Εκπαιδευτές του Προγράμματος παρέχουν ανατροφοδότηση σε εβδομαδιαία βάση.
Μεθοδολογία αξιολόγησης:
Σε κάθε Διδακτική Ενότητα ο/η εκπαιδευόμενος/η θα πρέπει να υποβάλλει ηλεκτρονικά τα παραγόμενα υλοποίησης των δραστηριοτήτων, τηρώντας το χρονοδιάγραμμα που έχει δοθεί από τον/ην εκπαιδευτή/ρια του. Η βαθμολογία της ενότητας ανακοινώνεται στον/ην εκπαιδευόμενο/η στο τέλος κάθε ενότητας και η τελική βαθμολογία στο τέλος του προγράμματος.
Η χορήγηση του Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης πραγματοποιείται, όταν ο/η εκπαιδευόμενος/η λάβει συνολικό βαθμό μεγαλύτερο ή ίσο του 50%. Σε περίπτωση που η συνολική βαθμολογία δεν είναι ίση ή δεν ξεπερνά το 50%, ο εκπαιδευόμενος έχει τη δυνατότητα επανεξέτασης εκπονώντας μια ακόμα εργασία μετά την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας του προγράμματος που θα βαθμολογηθεί με το 100%.
Ελάχιστα Προσόντα Υποψηφίων:
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο/η που θέλει να αποκτήσει γνωστικό υπόβαθρο και πρακτική εμπειρία χρήσης και αξιοποίησης εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης, και κυρίως σε ενεργούς ή υποψήφιους εκπαιδευτικούς, κατόχους πτυχίου ή τελειόφοιτους.
Ελάχιστο προσόν: Απολυτήριο Λυκείου

Περίγραμμα Προγράμματος

Διδακτική ενότητα 1: Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη (TN) και στη συμβολή της ΤΝ στην Εκπαίδευση
ΠεριγραφήΗ πρώτη θεματική ενότητα αποτελεί εισαγωγή στο επιστημονικό πεδίο, και στα βασικά χαρακτηριστικά και τις εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στην ανθρώπινη ζωή. Αναλύονται πτυχές που σχετίζονται με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς σκοπούς, με ιδιαίτερη αναφορά στα οφέλη καθώς και στα προβλήματα που συνεπάγεται η εισαγωγή της στη σχολική εκπαίδευση.

Μαθησιακοί στόχοι:
- Η κατανόηση του επιστημονικού πεδίου της ΤΝ και αναφορά στις κύριες προσεγγίσεις που εφαρμόζει.
- Η γνωριμία με την εφαρμογή της ΤΝ σε διάφορες πτυχές της ανθρώπινης δραστηριότητας.
- Η γνώση του διεπιστημονικού πεδίου της ΤΝ στην Εκπαίδευση και των βασικών θεμάτων που σχετίζονται με την εισαγωγή της ΤΝ στη σχολική εκπαίδευση.
- Ο προβληματισμός σε σχέση με ηθικά και δεοντολογικά ζητήματα που σχετίζονται με τη χρήση της ΤΝ.
Έναρξη15/04/2024
Λήξη12/05/2024
Ώρες44.00
Ακαδημαϊκή ΕυθύνηΑΓΓΕΛΙΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Συνεδρίες1 Τι είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη : Επιστημονικό πεδίο και προσεγγίσεις
2 Η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην καθημερινή ζωή
3 Το διεπιστημονικό πεδίο της ΤΝ στην Εκπαίδευση και οι τομείς συμβολής στην εκπαιδευτική πρακτική
4 Ηθικά και Δεοντολογικά Ζητήματα της χρήσης της ΤΝ

Διδακτική ενότητα 2: Βασικά Εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
ΠεριγραφήΣε αυτή τη θεματική ενότητα μαθαίνουμε να χρησιμοποιούμε εργαλεία τα οποία δημιουργούν αυτόματες παρουσιάσεις και κουίζ με τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ), εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο για τους εκπαιδευτικούς.

Μαθησιακοί στόχοι:
- Η αποτελεσματική χρήση της πλατφόρμας Gamma.app για τη δημιουργία και επεξεργασία παρουσιάσεων από την ΤΝ.
- Η δημιουργία παρουσιάσεων βάσει ενός θέματος, από υπάρχον κείμενο ή αρχείο.
- Η εκμάθηση της πλατφόρμας Quizziz για το σχεδιασμό και την επεξεργασία online κουίζ.
Έναρξη13/05/2024
Λήξη09/06/2024
Ώρες44.00
Ακαδημαϊκή ΕυθύνηΑΓΓΕΛΙΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Συνεδρίες1 Πλατφόρμα Gamma.app για τη δημιουργία και επεξεργασία παρουσιάσεων με ΤΝ
2 Δημιουργία παρουσιάσεων βάσει ενός θέματος, από υπάρχον κείμενο ή αρχείο
3 Πλατφόρμα Quizziz για το σχεδιασμό και την επεξεργασία online τεστ (1/2)
4 Πλατφόρμα Quizziz για το σχεδιασμό και την επεξεργασία online τεστ (2/2)

Διδακτική ενότητα 3: Εισαγωγή στις εφαρμογές Γενετικής ή Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης Chatbots (ChatGPT, Google Bard)
ΠεριγραφήΗ θεματική ενότητα εστιάζει στην εκμάθηση των βασικών λειτουργιών του ChatGPT και του Google Bard καθώς και στη χρήση τους για τη δημιουργία συζητήσεων, κειμένων κι άλλου περιεχομένου.

Μαθησιακοί στόχοι:
- Η γνωριμία με το περιβάλλον και τις βασικές λειτουργίες του ChatGPT και του Google Bard.
- Η σύνταξη των κατάλληλων προτροπών (prompts) για τη δημιουργία περιεχομένου, την απάντηση ερωτήσεων και την παραγωγή ιδεών.
- Η χρήση των chatbots για την παραγωγή διαλόγου και συζητήσεων.
- Η κατανόηση των δυνατοτήτων και των περιορισμών στη λειτουργία των chatbots.
Έναρξη10/06/2024
Λήξη07/07/2024
Ώρες44.00
Ακαδημαϊκή ΕυθύνηΑΓΓΕΛΙΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Συνεδρίες1 Γνωριμία με το περιβάλλον και τις βασικές λειτουργίες του ChatGPT και του Google Bard
2 Σύνταξη των κατάλληλων προτροπών (prompts) για τη δημιουργία περιεχομένου, την απάντηση ερωτήσεων και την παραγωγή ιδεών
3 Χρήση των chatbots για την παραγωγή διαλόγου και συζητήσεων
4 Δυνατότητες και περιορισμοί στη λειτουργία των chatbots

Διδακτική ενότητα 4: Αξιοποίηση των Chatbots για εκπαιδευτικούς σκοπούς
ΠεριγραφήΣε αυτή τη θεματική ενότητα γνωρίζουμε τις βασικές χρήσεις των chatbots (ChatGPT και Google Bard) ως βοηθημάτων του εκπαιδευτικού και για την παραγωγή υλικού που προορίζεται για τις ανάγκες τις διδασκαλίας.


Μαθησιακοί στόχοι:
- Η γνώση της χρήσης των chatbots για τη δημιουργία σχεδίων μαθημάτων.
- Η κατανόηση της αξιοποίησης των κατάλληλων προτροπών (prompts) για τη δημιουργία φύλλων εργασίας, κουίζ και ασκήσεων.
- Η εξοικείωση με τη χρήση των chatbots για την παραγωγή εξατομικευμένων μαθησιακών εμπειριών.
Έναρξη08/07/2024
Λήξη18/08/2024
Ώρες66.00
Ακαδημαϊκή ΕυθύνηΑΓΓΕΛΙΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Συνεδρίες1 Τα chatbots για τη δημιουργία σχεδίων μαθημάτων: Δομή και Χαρακτηριστικά
2 Χρήση των chatbots για τη δημιουργία σχεδίων μαθημάτων
3 Αξιοποίηση των κατάλληλων προτροπών (prompts) για τη δημιουργία φύλλων εργασίας
4 Αξιοποίηση των κατάλληλων προτροπών (prompts) για τη δημιουργία τεστ (quiz)
5 Αξιοποίηση των κατάλληλων προτροπών (prompts) για τη δημιουργία ασκήσεων
6 Xρήση των chatbots για την παραγωγή εξατομικευμένων μαθησιακών εμπειριών

Διδακτική ενότητα 5: Εικόνες και Τεχνητή Νοημοσύνη
ΠεριγραφήΓνωρίζουμε σχετικές πλατφόρμες και χρησιμοποιούμε εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για τη δημιουργία εικόνων. Μαθαίνουμε τρόπους παραγωγής εικόνων από περιγραφή σε μορφή κειμένου και την επιλογή συγκεκριμένης τεχνοτροπίας. Αξιοποιούμε εργαλεία ΤΝ για την επεξεργασία εικόνων.

Μαθησιακοί στόχοι:
- Η εκμάθηση της χρήσης εργαλείων ΤΝ για τη δημιουργία εικόνων με σύνταξη της κατάλληλης περιγραφής.
- Η χρήση των κατάλληλων εργαλείων για τη δημιουργία εικόνων συγκεκριμένης τεχνοτροπίας.
- Η εξοικείωση με εργαλεία ΤΝ που χρησιμοποιούνται για την επεξεργασία εικόνων
Έναρξη19/08/2024
Λήξη15/09/2024
Ώρες44.00
Ακαδημαϊκή ΕυθύνηΑΓΓΕΛΙΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Συνεδρίες1 Χρήση εργαλείων ΤΝ για τη δημιουργία εικόνων με σύνταξη της κατάλληλης περιγραφής
2 Χρήση κατάλληλων εργαλείων για τη δημιουργία εικόνων συγκεκριμένης τεχνοτροπίας
3 Εξοικείωση με Εργαλεία ΤΝ που χρησιμοποιούνται για την επεξεργασία εικόνων
4 Χρήση Εργαλείων ΤΝ που χρησιμοποιούνται για την επεξεργασία εικόνων

Διδακτική ενότητα 6: Πλατφόρμες και εργαλεία για τον σχεδιασμό της διδασκαλίας και την οργάνωση του εκπαιδευτικού έργου
ΠεριγραφήΧρησιμοποιούμε τις πλατφόρμες Magic School AI και Diffit, οι οποίες περιέχουν πλήθος εργαλείων για τον σχεδιασμό της διδασκαλίας και την οργάνωση του εκπαιδευτικού έργου.

Μαθησιακοί στόχοι:
- Η εκμάθηση των εργαλείων του MagicSchool AI και του Diffit για την παραγωγή σχεδίων μαθημάτων.
- Η γνωριμία με τη χρήση των εργαλείων που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ιδεών και προτάσεων για τη διδασκαλία.
- Η αξιοποίηση των εργαλείων που παρέχουν συμβουλές για θέματα που σχετίζονται με τη συμπεριφορά των μαθητών και την ενεργοποίησή τους.
- Η εξοικείωση με εργαλεία που αναπτύσσουν τον διδακτικό σχεδιασμό.
Έναρξη16/09/2024
Λήξη20/10/2024
Ώρες55.00
Ακαδημαϊκή ΕυθύνηΑΓΓΕΛΙΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Συνεδρίες1 Εξοικείωση με τα εργαλεία της πλατφόρμας MagicSchool AI και της Diffit για την παραγωγή σχεδίων μαθημάτων
2 Χρήση εργαλείων της πλατφόρμας MagicSchool AI και της Diffit για την παραγωγή σχεδίων μαθημάτων
3 Εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ιδεών και προτάσεων για τη διδασκαλία
4 Εργαλεία που παρέχουν συμβουλές για θέματα που σχετίζονται με τη συμπεριφορά των μαθητών και την ενεργοποίησή τους
5 Εργαλεία που αναπτύσσουν τον διδακτικό σχεδιασμό

Διδακτική ενότητα 7: Πλατφόρμες και εργαλεία για την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού
ΠεριγραφήΕξοικειωνόμαστε με τα εργαλεία των πλατφορμών Magic School AI και Diffit, τα οποία χρησιμοποιούνται για την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού και αποτελούν χρήσιμους βοηθούς για τον εκπαιδευτικό.

Μαθησιακοί στόχοι:
- Η αξιοποίηση των εργαλείων για το σχεδιασμό σχολικών εργασιών, ασκήσεων και κουίζ.
- Η εξοικείωση με τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία ομαδικών εργασιών και project.
- Η χρήση εργαλείων για τη δημιουργία κειμένων προσαρμοσμένων στις ανάγκες και το γνωστικό επίπεδο των μαθητών.
- Η γνωριμία με εργαλεία που επιτρέπουν την ανατροφοδότηση των εργασιών των μαθητών
Έναρξη21/10/2024
Λήξη24/11/2024
Ώρες55.00
Ακαδημαϊκή ΕυθύνηΑΓΓΕΛΙΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Συνεδρίες1 Εργαλεία για το σχεδιασμό σχολικών εργασιών
2 Εργαλεία για το σχεδιασμό ασκήσεων και κουίζ
3 Εργαλεία για τη δημιουργία ομαδικών εργασιών και project
4 Εργαλεία για τη δημιουργία κειμένων προσαρμοσμένων στις ανάγκες και το γνωστικό επίπεδο των μαθητών
5 Εργαλεία που επιτρέπουν την ανατροφοδότηση των εργασιών των μαθητών

Διδακτική ενότητα 8: Αξιοποίηση εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης από τους μαθητές
ΠεριγραφήΜαθαίνουμε πώς μπορούν να αξιοποιηθούν τα chatbots στη διδασκαλία με στόχο την ανάπτυξη της δημιουργικότητας και την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης. Γνωρίζουμε εργαλεία ΤΝ που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι μαθητές για την ολοκλήρωση των εργασιών τους, την εξάσκηση και την απόκτηση γνώσεων.

Μαθησιακοί στόχοι:
- Η εκμάθηση τρόπων για τη δημιουργική χρήση των chatbots στη σχολική τάξη.
- Η αξιοποίηση των chatbots για την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης των μαθητών.
- Η γνωριμία με εργαλεία ΤΝ που βοηθούν τους μαθητές στην ολοκλήρωση των σχολικών εργασιών, τη μελέτη διαφόρων διδακτικών αντικειμένων και την απόκτηση γνώσεων.
Έναρξη25/11/2024
Λήξη22/12/2024
Ώρες44.00
Ακαδημαϊκή ΕυθύνηΑΓΓΕΛΙΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Συνεδρίες1 Τρόποι δημιουργικής χρήσης των chatbots στη σχολική τάξη
2 Αξιοποίηση των chatbots για την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης των μαθητών
3 Εργαλεία ΤΝ που βοηθούν τους μαθητές στην ολοκλήρωση των σχολικών εργασιών
4 Εργαλεία ΤΝ που βοηθούν τους μαθητές στη μελέτη διαφόρων γνωστικών αντικειμένων

Διδακτική ενότητα 9: Ζητήματα Ηθικής & Δεοντολογίας – Κίνδυνοι από τη χρήση εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης
ΠεριγραφήΑναφερόμαστε στον τρόπο που λειτουργεί η Τεχνητή Νοημοσύνη και διαπραγματευόμαστε θέματα που σχετίζονται με τις ηθικές διαστάσεις της χρήσης των εφαρμογών της. Επισημαίνουμε τους κινδύνους που απορρέουν από την εφαρμογή της και ασχολούμαστε με θέματα που αφορούν στα πνευματικά δικαιώματα και στην ανίχνευση των fake news.

Μαθησιακοί στόχοι:
- Η κατανόηση του τρόπου λειτουργίας της τεχνητής νοημοσύνης, των περιορισμών και των συναφών απειλών
- Η γνώση των κινδύνων από τη χρήση της ΤΝ για κακόβουλους σκοπούς.
- Ο προβληματισμός για θέματα που σχετίζονται με τις ηθικές διαστάσεις της χρήσης της ΤΝ και την προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων.
- Η εξοικείωση με εργαλεία που επιτρέπουν την ανίχνευση fake news
Έναρξη23/12/2024
Λήξη19/01/2025
Ώρες44.00
Ακαδημαϊκή ΕυθύνηΑΓΓΕΛΙΚΗ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Συνεδρίες1 Κατανόηση του τρόπου λειτουργίας των εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης: Δυνατότητες, Περιορισμοί, Απειλές
2 Γνώση των κινδύνων από τη χρήση της ΤΝ για κακόβουλους σκοπούς
3 Ηθικές διαστάσεις της χρήσης εφαρμογών της ΤΝ και της προστασίας πνευματικών δικαιωμάτων
4 Εργαλεία που επιτρέπουν την ανίχνευση fake news

Επικοινωνία:

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ/H ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΜΟΠΟΥΛΟΣ [nikos.tzim(at)gmail.com - Τηλ. 6979776923]


Εκπτώσεις - Όροι χρήσης:

Πολιτική Εκπτώσεων
Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει τα ποσοστά και τις κατηγορίες των εκπτώσεων και λοιπών προσφορών επί των αρχικών τιμών των διδάκτρων, καθόλη τη διάρκεια του τρέχοντος Κύκλου Σπουδών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Οι όποιες αλλαγές δεν αφορούν τους/τις ήδη εγγεγραμμένους/νες.

Έκπτωση πρόωρης εγγραφής: 20%
Έκπτωση εφάπαξ πληρωμής: 20%
Έκπτωση για άνεργους/ες: 20%
Έκπτωση για φοιτητές/τριες: 20%
Έκπτωση Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων: 15%

Εγγραφή
Η «Αίτηση Εγγραφής» επέχει θέση Υπεύθυνης Δήλωσης και συνεπώς τα συμπληρωθέντα στοιχεία θα πρέπει να είναι αληθή και ακριβή ώστε τα εκδοθέντα Πιστοποιητικά Επιμόρφωσης, Βεβαιώσεις και λοιπά έγγραφα να είναι έγκυρα. Για οποιαδήποτε αναντιστοιχία προκύψει, το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. δεν υποχρεούται να επανεκδώσει τα ανωτέρω έγγραφα ενώ διατηρεί το δικαίωμα να το ανακαλέσει.

Εγκυρότητα υποβληθέντων δικαιολογητικών
Προκειμένου να τεκμηριώνεται η ισχύς των επιλεγμένων στη φόρμα εγγραφής εκπτώσεων, ο/η επιμορφούμενος/η οφείλει να αποστέλλει στη γραμματεία του εκάστοτε επιμορφωτικού προγράμματος τα σχετικά δικαιολογητικά, πριν την έναρξη του επιλεχθέντος Προγράμματος. Βάσει του άρθρου 28 του Ν.4305/2014, το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. δύναται να διενεργεί αυτεπάγγελτο έλεγχο της γνησιότητας των δικαιολογητικών που έχει υποβάλει ο/η επιμορφούμενος/η. Σε περίπτωση μη έγκαιρης αποστολής ή μη επιβεβαίωσης της εγκυρότητας των υποβληθέντων δικαιολογητικών, το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. διατηρεί το δικαίωμα της ανάκλησης της χορηγηθείσας έκπτωσης και να απαιτήσει την όποια προκύπτουσα χρηματική διαφορά καθώς και να ακυρώσει τυχόν έκδοση οποιαδήποτε Βεβαίωσης ή/και Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης.

Υποχρεώσεις επισκέπτη/χρήστη
Ο/Η χρήστης/τρια της ιστοσελίδας, των εκπαιδευτικών πλατφορμών αλλά και των πλατφορμών τηλεδιάσκεψης οφείλει αφενός μεν να συμμορφώνεται με τους κανόνες και τις διατάξεις του Ελληνικού, Ευρωπαϊκού και Διεθνούς Δικαίου και τη σχετική νομοθεσία που διέπει τις τηλεπικοινωνίες, αφετέρου δε να απέχει από κάθε παράνομη και καταχρηστική χρήση του περιεχομένου και των υπηρεσιών της ιστοσελίδας. Ρητά διευκρινίζεται ότι δεν επιτρέπεται να παραχωρεί τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης σε οποιοδήποτε τρίτο πρόσωπο. Επίσης, κάθε επισκέπτης / χρήστης της ιστοσελίδας οφείλει να συμπεριφέρεται κόσμια, ευγενικά και διακριτικά κατά τη διάρκεια χρήσης των ανωτέρω, ενώ απαγορεύεται η υιοθέτηση πρακτικών αθέμιτου ανταγωνισμού ή άλλων που αντίκεται στους κοινώς αποδεκτούς κανόνες συμπεριφοράς των χρηστών του Internet (Netiquette). Οιαδήποτε ζημία προκληθεί στην ιστοσελίδα ή/και στις πλατφόρμες σύγχρονης/ασύγχρονής εκπαίδευσης ή στο Δίκτυο γενικότερα απορρέουσα από την κακή ή αθέμιτη χρήση των σχετικών υπηρεσιών από τον χρήστη / επισκέπτη είναι αποκλειστικά δική του ευθύνη, και το Πανεπιστήμιο Αιγαίου δύναται να τον διαγράψει από μέλος της επιμορφωτικής του κοινότητας χωρίς οποιαδήποτε οικονομική αποζημίωση και επιστροφή διδάκτρων. Επιπλέον, οιαδήποτε ηθική ζημία ή ζημία φήμης προκληθεί απορρέουσα από την μη χρήση κόσμιας και διακριτικής συμπεριφοράς κατά την επικοινωνία του με τις επιμέρους ομάδες διδασκόντων, τεχνικής και διοικητικής υποστήριξης, είναι αποκλειστικά ευθύνη του χρήστη, και το Πανεπιστήμιο Αιγαίου δύναται να τον διαγράψει από μέλος της επιμορφωτικής του κοινότητας χωρίς οποιαδήποτε οικονομική αποζημίωση και επιστροφή διδάκτρων. Για οποιαδήποτε επισήμανση, παρατήρηση ή/και πρόταση, οι επιμορφούμενοι/ες θα πρέπει να απευθύνονται αποκλειστικά στις γραμματείες των επιμέρους επιμόρφωτικών προγραμμάτων ή στη γραμματεία του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.

Συμμετοχή στα μαθήματα & Έκδοση Πιστοποιητικών
• Δεν υφίσταται κανένας περιορισμός φύλου, φυλής, εθνικότητας, θρησκεύματος ή άλλη διάκριση στη συμμετοχή στα επιμορφωτικά προγράμματα του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.
• Η αποδοχή και η συμμετοχή των επιμορφούμενων προϋποθέτει την πλήρη εκ μέρους τους κατανόηση του και του εκάστοτε Οδηγού Προγράμματος
• Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ., διατηρεί το δικαίωμα να αναπροσαρμόζει το χρονοδιάγραμμα των μαθημάτων, τους/τις διδάσκοντες/ουσες καθώς και να αναβάλλει ή να ακυρώνει τη διάθεση Προγραμμάτων ενημερώνοντας τους/τις εγγεγραμμένους/ες
• Για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους, οι επιμορφούμενοι/ες θα πρέπει κατά την επικοινωνία τους με το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. να αναφέρουν το ονοματεπώνυμο τους, τον ακριβή τίτλο του προγράμματος που συμμετέχουν, τον/την Ακαδημαϊκά Υπεύθυνο/η και την ημερομηνία έναρξης του προγράμματος.
• Εφόσον υφίστανται οικονομικής φύσης εκκρεμότητες, το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. διατηρεί το δικαίωμα να αναστέλλει προσωρινά ή/και να απενεργοποιεί την πρόσβαση των επιμορφούμενων στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες σύγχρονης και ασύγχρονης μάθησης
• Η απονομή του Πιστοποιητικού Επιμόρφωσης προϋποθέτει τη συμμετοχή των επιμορφούμενων στις ανατεθείσες δραστηριότητες αξιολόγησης και βάσει των κριτηρίων αξιολόγησης που θέτει το εκάστοτε επιμορφωτικό πρόγραμμα
• Εφόσον υφίστανται οικονομικής φύσης εκκρεμότητες, δεν απονέμεται Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης για καμία από τις επιμέρους Διδακτικές Ενότητες ενός Προγράμματος, αλλά ούτε για το σύνολο του Προγράμματος.
• Προϋπόθεση χορήγησης βεβαιώσεων πριν την ολοκλήρωση ενός επιμορφωτικού προγράμματος, είναι η εξόφληση τουλάχιστον μέρους των διδάκτρων αντιστοίχου των Διδακτικών Ενοτήτων που βεβαιώνεται ότι παρακολούθησε ο/η επιμορφούμενος/η.

Τεχνικές Προϋποθέσεις
Για τη συμμετοχή στην online επιμόρφωση απαιτούνται τουλάχιστον ένας σύγχρονος υπολογιστής και πρόσβαση στο διαδίκτυο.
Συγκεκριμένα, για τη βέλτιστη και απρόσκοπτη πρόσβαση και εργασία στο Σύστημα Ασύγχρονης και κυρίως της Σύγχρονης ηλεκτρονικής μάθησης, οι ενδιαφερόμενοι/ες προτείνεται να διαθέτουν τα εξής:
1. Σύγχρονο ηλεκτρονικό υπολογιστή που να διαθέτει multimedia δυνατότητες (μικρόφωνο, ηχεία ή ακουστικά, κάμερα).
2. Σύνδεση ADSL για πρόσβαση στο Διαδίκτυο, με ελάχιστη απαιτούμενη ταχύτητα σύνδεσης στο Διαδίκτυο 4 Mbps.
Είναι δυνατό ωστόσο να απαιτούνται από τα επιμέρους επιμορφωτικά προγράμματα και επιπρόσθετες τεχνικές προϋποθέσεις, εφόσον αυτό κρίνεται σκόπιμο για την ομαλή διεξαγωγή τους.

Πνευματική Ιδιοκτησία
Κάθε υλικό, εμπορικό σήμα ή λοιπή πνευματική ιδιοκτησία της παρούσας ιστοσελίδας αποτελεί περιουσιακό στοιχείο του Πανεπιστημίου Αιγαίου και υπάγεται στη σχετική νομοθεσία περί προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας, με εξαίρεση τα ρητώς αναγνωρισμένα δικαιώματα τρίτων. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή, η μετατροπή / αντιγραφή / ενοικίαση / δανεισμός / μετάδοση και εκπομπή του χωρίς σχετική άδεια. Κατ’ εξαίρεση, επιτρέπεται η μεμονωμένη αποθήκευση και αντιγραφή τμημάτων του περιεχομένου σε απλό προσωπικό υπολογιστή για αυστηρά προσωπική χρήση, χωρίς πρόθεση εμπορικής ή άλλης εκμετάλλευσης και πάντα υπό την προϋπόθεση της αναγραφής της πηγής προέλευσής του, χωρίς αυτό να σημαίνει κατά οποιονδήποτε τρόπο παραχώρηση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας.

Μοριοδότηση Προγραμμάτων
Το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. δύναται στο πλαίσιο της προώθησης ενός προγράμματος, να ενημερώνει -συμβουλευτικά και μόνο- το ενδιαφερόμενο κοινό σχετικά με τη δυνατότητα αξιοποίησης ενός πιστοποιητικού επιμόρφωσης από πλευράς ενδεχόμενης μοριοδότησής του, βάσει του θεσμικού πλαισίου που ισχύει κατά την περίοδο της έναρξης του προγράμματος. Ωστόσο, η μοριοδότηση της επιμόρφωσης ως προσόν, εξαρτάται από τα εκάστοτε κριτήρια των προκηρύξεων/προσκλήσεων όπως αυτά καθορίζονται από τους φορείς που τις εκδίδουν κατά τη χρονική στιγμή της έκδοσης τους και οι ενδιαφερόμενοι/ες οφείλουν να επικοινωνούν με τους εν λόγω φορείς για διευκρινίσεις και φέρουν την αποκλειστική ευθύνη για τη διερεύνηση ζητημάτων μοριοδότησης.

Ακύρωση Προγραμμάτων-Επιστροφές Διδάκτρων
Τα επιμορφωτικά προγράμματα θα υλοποιούνται μόνο εφόσον έχει διασφαλιστεί ο απαιτούμενος αριθμός επιμορφούμενων.
Επιστροφή διδάκτρων είναι εφικτή μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και μόνο εφόσον ο/η αιτούμενος/η ενημερώσει γραπτά τη γραμματεία πριν την έναρξη του Προγράμματος ότι δεν επιθυμεί να παρακολουθήσει εκθέτοντας αναλυτικά τους λόγους διακοπής της επιμόρφωσης. Το έγγραφο αίτημα εξετάζεται από τον/την Επιστημονικά Υπεύθυνο/η του κάθε επιμορφωτικού προγράμματος και αποφαίνεται σχετικά. Στις περιπτώσεις αυτές και προκειμένου να μην επιβαρυνθεί με ενδεχόμενα τραπεζικά έξοδα ή έξοδα διαχείρισης του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας, δύναται να αιτηθεί πίστωση των διδάκτρων του για φοίτηση σε άλλο Πρόγραμμα της ίδιας επιμορφωτικής δράσης, δηλαδή σε Πρόγραμμα με τον/την ίδιο/α Επιστημονικά Υπεύθυνο/η. Το πιστωμένο ποσό σε περίπτωση που δεν εξαντληθεί, δεν επιστρέφεται, αλλά παραμένει στη διάθεση του/της συμμετέχοντα/ουσας για μελλοντική χρήση.
Σε περιπτώσεις απόφασης επιστροφής διδάκτρων, εάν η υπαιτιότητα της επιστροφής βαρύνει το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ., η οφειλόμενη χρηματική διαφορά επιστρέφεται χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.
Σε περιπτώσεις μη υπαιτιότητας του Πανεπιστημίου Αιγαίου η όποια οφειλόμενη χρηματική διαφορά βαρύνει τον/την αιτούντα/ούσα, που επιβαρύνεται με τα όποια τραπεζικά έξοδα και επιπρόσθετα 10% με έξοδα διαχείρισης του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας.

Αξιολόγηση Προγράμματος
Συμμετοχή στην Αξιολόγηση Προγράμματος: Η συμπλήρωση του ανώνυμου Ερωτηματολογίου Αξιολόγησης Επιμορφωτικού Προγράμματος από τους εκπαιδευόμενους, στοχεύει στην διασφάλιση της ποιότητας των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 115 του ν. 4957/2022 και τον Κανονισμό Λειτουργίας του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Το ερωτηματολόγιο αναρτάται στην πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης κατά τον τελευταίο μήνα υλοποίησης του προγράμματος, μαζί με την ενεργοποίηση της τελευταίας δραστηριότητας αξιολόγησης του προγράμματος. Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου είναι προαιρετική και εντάσσεται στις ακαδημαϊκές δραστηριότητες των εκπαιδευομένων.

Παράταση στις ακαδημαϊκές υποχρεώσεις
Τυχόν παράταση στις ακαδημαϊκές υποχρεώσεις των εκπαιδευομένων καθώς και η διαδικασία έκδοσης των πιστοποιητικών επιμόρφωσης για τους/τις εκπαιδευόμενους/ες που παρακολούθησαν επιτυχώς το πρόγραμμα, δεν μπορεί να υπερβαίνει τους έξι (6) μήνες από την, βάσει της απόφασης έγκρισης, ημερομηνία ολοκλήρωσης του προγράμματος. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, κατόπιν τεκμηριωμένου αιτήματος εκπαιδευόμενου/ης και αιτιολογημένης απόφασης του Συμβουλίου του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. μπορεί η προβλεπόμενη στο προηγούμενο εδάφιο παράταση να χορηγηθεί για χρονικό διάστημα έως ένα (1) έτος από την, βάσει της απόφασης έγκρισης, ημερομηνία ολοκλήρωσης του προγράμματος.